۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۴۴۵۹۹۹

برگزاری جلسه شورای اداری قم با حضور وزیر اطلاعات

جلسه شورای اداری استان قم با حضور مدیران و مسؤولان ادارات، نهادها و سازمان های استان قم و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات برگزار شد.
شورای اداری قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلسه شورای اداری استان قم  و آیین افتتاح همزمان 186 پروژه عمرانی پیش از ظهر امروز در تالار معصومیه فرمانداری استان قم برگزار شد.

میهمان و سخنران ویژه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات بود که وی به بیان مسائل مهم امنتی و اطلاعاتی در کشور پرداخت و از تلاش 12 تیم 10 نفره برای ایجاد نا امنی در کشور خبر داد.

وی از اهتمام دولت برای رفع مشکلات مردم نیز خبر داد و عنوان کرد: منافع ملی بر منافع شخصی و بخشی مقدم است و دستور رییس جمهور این است که هر فردی که توانایی برای خدمت به مردم دارد فارغ از مسائل سیاسی و جناحی به کار گفته شود در صورتی که برخی از دولت ها در گذشته به دنبال دامن زدن به مسائل جناحی بودند.

از دیگر افراد شاخص حاضر در این نشست می توان به سیدمهدی صادقی استاندار قم، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام دانشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حجت الاسلام جباری مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان قم، سردار سید جواد هاشمی رییس بنیاد شهید انقلاب اسلامی قم، احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار، حجت الاسلام والمسلمین دیرباز رییس دانشگاه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری حضور داشتند.

در این مراسم مهندس بهشتی معاون عمرانی استانداری قم و مهندس صادقی استاندار قم به ارائه توضیحاتی درباره فعالیت های عمرانی، سیاسی و امنیتی استانداری قم پرداختند.

شایان ذکر است در پایان این جلسه از 15 کارمند نمونه در استان قم تجلیل شد و این افراد هدایای خود را از دست وزیر اطلاعات، استاندار و نماینده مردم قم در مجلس دریافت کردند.

گفتنی است، وزیر اطلاعات در ادامه سفر به قم با خانواده معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای منا و مدافع حرم دیدار خواهد کرد و همچنین در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته استان قم سخنرانی خواهد کرد./1330/پ202/ج

 

ارسال نظرات