۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۴۴۶۰۴۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مدیران در برابر رفع نیازهای مردم مسؤول هستند/ مدیر جامعه اسلامی باید با مردم شفاف باشد

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مدیران باید از فرصتی که در اختیار آنها قرار داده شده در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند، گفت: مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید خدمتگزار مردم باشد.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مدیران شهرستان، ترور و شهادت فرزندان این انقلاب رجایی و باهنر را حادثه‌ای تلخ در انقلاب برشمرد و اظهار داشت: اگر این اتفاق در هر کشور دیگری رخ می‌داد آن کشور و حکومت در آستانه سقوط و فروپاشی قرار می‌گرفت.

وی با تأکید بر این که شهیدان رجایی و باهنر الگوی بارز خدمتگزاری و عدالت محوری در جامعه اسلامی بودند، افزود: مدیران و مسؤولان کشور باید در همه ابعاد این دو شخصیت برجسته انقلاب را الگوی خود قرار دهند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که راه و منش شهیدان رجایی و باهنر باید در بخش های مختلف جامعه اسلامی نهادینه شود، ادامه داد: مدیران جامعه اسلامی باید الگوی خدمت رسانی باشند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که سادگی و دوری از تجملات از ویژگی های بارز شهیدان رجایی و باهنر بوده است، بیان داشت: این شهدا تلاش کردند تا در عین سادگی تلاش ها و خدمات ارزشمندی را به مردم صورت دهند.

وی با تأکید بر این که خدمت صادقانه به مردم از ویژگی های بارز شهیدان رجایی و باهنر بود که سبب ماندگاری آنان شده است، تصریح کرد: این شهدای عزیز با همه تلاش از ظرفیت های موجود استفاده کردند تا خدمات شایسته ای به مردم صورت گیرد.

امام جمعه قائمشهر ادامه داد: نظام اسلامی با تلاش ها و مجاهدت های بسیاری به دست ما رسیده است و وظیفه داریم در راستای تحکیم و ترویج ارزش های والای نظام اسلامی کوشا باشیم و تمام اهتمام خود را در این راستا بکارگیری کنیم.

حجت الاسلام والمسمین معلمی با بیان این که هفته دولت فرصتی برای دولتمردان است که با الگوبرداری از شهیدان باهنر و رجایی در این مسیر گام مؤثری بردارند، افزود: ارگان های اداری باید موفقیت ها و مشکلات را بررسی کنند و موفقیت ها را تقویت و گام مؤثری برای رفع مشکلات بردارند تا بتوانند خدمت بهتری به مردم ارائه دهند.

وی با بیان این که مدیران باید از فرصت خدمتگزاری به مردم نهایت استفاده را کرده و تلاش های شایسته ای را در این مسیر صورت دهند، گفت: مردم ما در همه صحنه ها حضوری فعال و با بصیرت دارند و مدیران نیز باید تلاش کنند تا بتوانند زمینه ساز رفع مسائل و مشکلات موجود باشند.

امام جمعه قائمشهر با تأکید بر این که خدمت به مردم فرصت ارزشمندی است که در اختیار مدیران قرار دارد، بیان داشت: مدیران باید تلاش کنند تا با بهره گیری از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود برای مردم کار کرده و خدمتگزاری شایسته ای برای آنان باشند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که همه ما در برابر نیازهای مردم مسؤول هستیم، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در سه دهه اخیر با توجه به مشکلات و سختی های موجود همواره مدافع حقیقی انقلاب، نظام و رهبری بوده اند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی وحدت و همدلی را مهم‌ترین راه پیشرفت و تعالی کشور دانست و گفت: اگر امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف از عزت و اقتدار بهره مند است به دلیل وحدت و همدلی مردم و دولت در صحنه های مختلف بوده است.

امام جمعه قائمشهر همچنین به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و تحقق عملی آن را یک ضرورت مهم دانست و گفت: متأسفانه شاهدیم در برخی مواقع نسبت به این مسأله مهم برخورد شعاری می شود، این در حالی است موضوع اقتصاد مقاومتی باید جزء برنامه های اصلی دولت قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که مدیران باید از فرصتی که در اختیار آنها قرار داده شده در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند، ادامه داد: مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید خدمتگزار مردم باشد.

امام جمعه قائمشهر ملت ایران را صاحبان اصلی این انقلاب عظیم دانست و با بیان این که مردم کشورمان در بیش از سه دهه اخیر در همه عرصه ها حضوری با صلابت داشتند، خاطرنشان کرد: این ملت در دفاع از انقلاب، آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری پیشگام تر از همگان بوده اند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در ادامه سخنان خود با اشاره به تلاش شبانه روزی دشمنان برای تضعیف و انزوای نظام مقدس جمهوری اسلامی، این تلاش ها را بی فایده خواند و گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی با صلابت تر از گذشته از این انقلاب و آرمان های امام و رهبری دفاع خواهند کرد.

امام جمعه قائمشهر حضور در صحنه مردم را یکی از مهم ترین دلایل هراس دشمنان از ایران اسلامی دانست و ادامه داد: سلطه گران می دانند ملت ایران با همه توان خود در برابر توطئه های شوم آنها ایستادگی خواهند کرد و اجازه کوچکترین تحرک را به آنها نخواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان اینکه مدیریت در نظام جمهوری اسلامی، نعمت است، تصریح کرد: این فرصت برای مدیران وجود دارد که به ملت خدمت کنند اما باید بدانیم این فرصت همیشگی و ماندگار نیست.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مدیران باید خصلت مردمی داشته باشند و در جمهوری اسلامی نباید پنهان‌کاری وجود داشته باشد مگر در مسائل مهم نظامی و سیاسی رده بالا که جزء اسرار کشور است و باید سری بماند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا به صورت شفاف با مردم حرف بزنند چرا که این حق آنان است و اگر مردم در جریان امکانات و عملکرد مدیران قرار بگیرند می‌بینند که مدیر در بعضی جاها کمبود اختیارات دارد./950/202/ب2

ارسال نظرات