۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۴۴۶۰۷۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

شرط پیشرفت و توسعه کشور انقلابی عمل کردن است

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این مطلب که شرط پیشرفت و توسعه کشور انقلابی عمل کردن است، گفت: دشمن به دنبال تهی کردن تفکر انقلابی در جامعه اسلامی است و نباید در برابر این هجمه های گسترده تنها تماشاچی بود.
نشست گفتمان انقلاب بابل نشست گفتمان انقلاب بابل نشست گفتمان انقلاب بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشست گفتمان انقلاب اسلامی با اشاره به نیاز امروز جامعه به بازشناسی و تبیین خط اصیل انقلاب، گفت: یکی از نگرانیهای موجود در جامعه امروز، کمرنگ شدن ارزشهای انقلاب اسلامی و فراموش شدن گفتمان اصیل انقلاب است زیرا برخیها عامدانه در حال تغییر این خط و مسیر هستند.

وی با بیان این مطلب که تهاجم فرهنگی، ریشه و باورهای ما را هدف گرفته است، افزود: برخی به دنبال تضعیف انقلاب و ارزشهای انقلابی در جامعه هستند و مقام معظم رهبری در چند ماه اخیر بارها بر واژه انقلابی تاکید کرده اند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران قدرشناسی از نعمت انقلاب و ماندن در این مسیر را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: تقویت روحیه انقلابی و انقلابی ماندن جامعه اسلامی ایران وظیفه همه دلسوزان نظام است و احیاگری ارزشهای انقلاب، نعمتی الهی به شمار می آید.

وی ادامه داد: یکی از خطرات و نگرانیهایی که در حوزه فکری انقلاب را تهدید می کند، حضور اندیشه سکولاریزه و تفکر جدایی دین از سیاست است که هدف آن ریشه و مبنای انقلاب می باشد.

حجت الاسلام شکریان معیار اصلی را در نظام اسلامی ولایت فقیه و قانون اساسی دانست و اظهار داشت: در تمام مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باید تنها دستورات و رهنمودهای رهبر معظم انفلاب معیار باشد و هر گونه موضعی خارج از این چهارچوب برخلاف مبانی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: همه مسؤولان موظف هستند هم در مقام عمل و هم در کلام و بیان مواضعی معقولانه، متعهدانه و مسؤولانه در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری داشته باشند.

استاد حوزه علمیه بابل با اشاره به این مطلب که عامل اصلی فشارها و توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی پایداری بر مواضع و تفکر انقلابی است، تاکید کرد: انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن مانع تحقق توطئه های دشمنان نظام اسلامی می شود و باید عمل هر مسؤول را بر اساس گفتمان و انقلاب و ولایت فقیه سنجید.

وی ادامه داد: باید تلاش شود تا افکار انقلابی در میان همه ارگان‌ها و بطن جامعه ترویج داده شود.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به تلاش جریان نفوذی در کشور برای تأثیرگذاری بر آحاد جامعه، گفت: خطر نفوذ فرهنگی از رخنه در مسائل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بیشتر است زیرا با استفاده از ابرازهایی مانند رسانه های گروهی و شبکه های اجتماعی باورهای اعتقادی، دینی و انقلابی را هدف گرفته است.

وی تاکید کرد: امروز تلاش برای احیای ارزشها کاری جهادی محسوب می شود و باید ضمن داشتن اخلاص، از سختیها و فشارهای که برخی در این راستا بر انسان وارد می کنند، خسته نشد و عقب نشینی نکرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این مطلب که شرط پیشرفت و توسعه کشور انقلابی عمل کردن است، تصریح کرد: دشمن به دنبال تهی کردن تفکر انقلابی در جامعه اسلامی است و نباید در برابر این هجمه های گسترده تنها تماشاچی بود./202/1313/ب1

ارسال نظرات