۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۴۴۶۰۸۰
رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور مطرح کرد؛

محدود کردن تشکلهای انقلابی به زیان کشور و نظام است/ لزوم پاسخ‌گویی هر سه قوه درباره حقوقهای نجومی

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به محدودیتهای دانشگاه آزاد اسلامی برای فعالیت بسیج دانشجویی، گفت: محدود کردن تشکلهای انقلابی برای فعالیت در محیطهای دانشگاه‌های به زیان کشور و نظام اسلامی است.
داوود گودرزی- رییس بسیج دانشجویی کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، داوود گودرزی، رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور، امروز در نشست خبری در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، با اشاره به جایگاه و فعالیتهای بسیج دانشجویی در کشور، اظهار کرد: تشکل بسیج دانشجویی چشمان بیدار ملت ایران بوده و همواره تلاش می‌کند تا درد واقعی مردم جامعه را بیان کند.

وی با بیان اینکه مسؤولان کشور باید قدر ظرفیت بسیج دانشجویی و اعتماد مردم به این تشکل را بدانند، ادامه داد: در این راستا باید مسؤولان کشور به این‌گونه تشکلها اجازه فعالیت و آزادی عمل بیشتری بدهند تا قشر دانشجو با حضور در میدان و بیان مواضع به صورت آزاد، به تمرین مدیریت آینده کشور بپردازد.

گودرزی با انتقاد از اینکه متأسفانه برخی مسؤولان، پیگیری مطالبات مردم و عدالت اجتماعی را انحراف می‌نامند، اضافه کرد: تعابیری چون انحراف از سوی دشمن القا می‌شود تا در کشور دوگانه‌ سازی کرده و مانع از بیان مطالبات به‌حق مردم شوند.

وی با اشاره به برخی محدودیتهای دانشگاه آزاد اسلامی برای فعالیت تشکل بسیج دانشجویی، تصریح کرد: باید مسؤولان این دانشگاه حق فعالیت برای بسیج دانشجویی در نظر گرفته و اجازه حاکم شدن فضای خفقان را ندهند؛ چراکه محدود کردن تشکلهای انقلابی به زیان کشور و نظام اسلامی است.

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال 96، اظهار کرد: باید ملت ایران هوشیار بوده و در این انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند.

گودرزی با تأکید بر توجه به نقشه دشمن در این انتخابات، با بیان اینکه می‌بایست صاحبان تریبونها و منابر مردم را در این زمینه آگاه کنند، افزود: لازم است در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، فردی سکان مدیریت اجرایی کشور را بر عهده گیرد که اهداف اصیل انقلاب را شناخته و با دشمنان و استکبار مرزبندی شفافی داشته باشد.

وی در ادامه از مسأله قراردادهای نفتی جدید انتقاد کرد و گفت: مگر برای توسعه کشور و شکوفایی اقتصاد داخلی دست ما به این اندازه بسته است که باید اقدام به انعقاد قراردادهای ننگین بکنیم؟ آن هم در حالی که استقلال و عزت از اصول اساسی انقلاب اسلامی ما محسوب می‌شوند.

گودرزی همچنین به موضوع حقوقهای نجومی برخی مدیران نیز اشاره کرد و افزود: باید در این زمینه هر سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه پاسخ‌گو بوده و موضوع حقوقهای نجومی با نگاه امنیتی پیگیری شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری کنسرتهای موسیقی در محیطهای دانشجویی انتقاد کرد و گفت: اجازه ترویج فضای ابتذال و برگزاری کنسرتهای موسیقی در دانشگاه‌ها را نمی‌دهیم.

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور با تأکید بر اینکه باید فضای انقلابی و معنوی در دانشگاه‌ها ترویج و حاکم شود، اظهار کرد: لازم است با توجه بیشتر به اردوهای جهادی، اردوهای راهیان نور، مراسمهای معنوی و مذهبی، راهپیمایی اربعین و غیره زمینه رشد معنوی دانشگاه‌ها فراهم شده تا فرهنگ متناسب با نظام اسلامی در دانشگاه‌ها حاکم باشد./202/9314/ب1

ارسال نظرات