۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۴۴۶۰۹۸
حجت الاسلام ابوترابی فرد:

حیات واقعی ثمره فهم آیات قرآن است

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قرآن برای بندگان واقعی چراغ هدایت است، گفت: حیات واقعی رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس سبب شد به ایران حیاتی دیگر ببخشند زیرا قلوب آنان به نور قرآن و آموزه‌های دینی روشن بود.
ابوترابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ابوترابی، نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی، شامگاه پنجشنبه در اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم که در آستان مقدس امامزاده عبدالله شهر ری برگزار شد، گفت: امروز در پرتو انقلاب اسلامی، راه برای انس جونان به آموزه های وحیانی هموار شده است.

وی افزود: خداوند می‌فرماید: دعوت خدا و پیامبر او را اجابت کنید و آموزه‌های قرآن را بیاموزید و بدان عمل کنید؛ دستاورد فهم قرآن و آراسته شدن به آموزه‌های قرآنی دست یابی به حیات واقعی است.

حجت الاسلام ابوترابی‌فرد حیات راستی را ثمره ایمان و عمل به قرآن بیان کرد و گفت: زندگی در سایه قرآن لذت بخش می‌شود و انسجام کانون خانواده با اطاعت از آیات الهی میسر است انسان با تربیت قرآنی می‌تواند با ظالم مبارزه و از حق مظلوم دفاع ‌کند.

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قرآن برای بندگان واقعی چراغ هدایت است، ابراز کرد: حیات واقعی رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس سبب شد به ایران حیاتی دیگر ببخشند زیرا قلوب آنان به نور قرآن و آموزه‌های دینی روشن بود.

وی با اشاره به اینکه سعادت دنیوی انسان در سایه قرآن میسر می‌شود، اظهار داشت: خانواده ها در مکتب قرآن می‌توانند فرزندانی با ایمان و نیکو سرشت تربیت کنند و این ثمره فرهنگ دینی است.

حجت الاسلام ابوترابی‌فرد با بیان اینکه ایمان سبب استقامت و ایستادگی انسان در برابر دشمن می‌شود، تصریح کرد: قرآن چشمه علم است و انسان می‌تواند از آن علوم مفید را استخراج کند.

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امام راحل چون به حیات وحیانی رسیده بود توانست جامعه ما را حیات ببخشد و شهدا چون به راه حیات رسیدند راه را برای رشد و تعالی جامعه هموار کردند./202/813/ب1

ارسال نظرات