۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۴۴۶۱۱۲
حجت الاسلام پور محمدی:

درباره برجام باید تامل بیشتری صورت می گرفت

حجت الاسلام پور محمدی گفت: رابطه دولت و قوه قضائیه بسیار حسنه است و در سه سال گذشته در کاهش مفاسد اقتصادی و اداری دوران موفقی را پست سر گذاشته ایم.
پور محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام مصطفی پور محمدی وزیر دادگستری کشور شب گذشته در جلسه شورای اداری استان همدان با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: تقوا، ساده زیستی و تلاش در جهت رفاه مردم ویژگی شهیدان رجایی و با هنر بود.

 

وی با اشاره به اهمیت قدردانی و تقدیر از خدمات مسؤولان خدوم اظهار داشت: چنان که از منابع اسلامی بر می آید تشکر از خدمات مسؤولان خدوم و زحمت کش یک سنت الهی است.

 

حجت الاسلام پور محمدی با اشاره به خیانت های گروه منافقان در کشور ابراز داشت: هزاران نفر از مردم کشور و بزرگان به دست نیروهای منافق ترور شدند و انها خیانت بزرگی به کشور کردند.

 

وی استفاده ایران از بمب هسته ای را ساخته ذهن منحرف منافقان توصیف کرد و گفت: منافقان با شایع ساختن این دروغ کشور ار با تحریم های مختلف و سنگین مواجه کردند که البته استقامت مردم تحریم ها را به فرصت تبدیل کرد.

 

حجت الاسلام پور محمدی خاطر نشان کرد: امروز جبهه استکبار به منافقان برای دشمنی با نظام اسلامی متوسل شده است و این نشان از زبونی و حقارت دشمنان نظام اسلامی دارد.

 

وی امام خمینی را پرچمدار مقابله با استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: امام خمینی پرچم دار مبارزه با استکبار جهانی است و ایشان توانست با ارائه الگوی اسلامی تمدن هیمنه غرب را در هم بشکند و غرب همچنان به دنبال انتقام ا نظام اسلامی است.

 

وی با اشاره به این که باید اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در جامعه پیگیری و نهادینه شود، گفت: مردم همیشه در صحنه ایران بعد از گذشت سی سال از انقلاب همچنان بر ارزش های امام و انقلاب پافشاری می کنند.

 

وزیر دادگستری با بیان این که در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی مشکلاتی وجود دارد ابراز داشت: یکی از مشکلات عمده در زمینه اقتصاد مقاومتی نقش آفرینی بانک ها است که باید در این زمینه مساعدت ویژه داشته باشند.

 

حجت الاسلام پور محمدی افزود: رابطه دولت و قوه قضائیه بسیار حسنه است و در سه سال گذشته در کاهش مفاسد اقتصادی و اداری دوران موفقی را پست سر گذاشته ایم.

 

وزیر دادگستری با بیان اینکه تسعیر ارز نیز کمک بزرگی برای پرداخت مطالبات بانک‌ها خواهد بود، افزود: رابطه دولت و قوه قضاییه بسیار عالی است به طوری که در سه سال گذشته دوران موفقی را در کاهش مفاسد اقتصادی و اداری پشت سر گذاشتیم. و دولت به صورت جدی در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی به میدان آمده است.

 

وی با اشاره به مقابله با حقوق های نجومی، گمرک و مالیات از ناحیه دولت اظهار داشت: با وجود تمام تلاش های محسوس و نامحسوس دولت، در حوزه های خرد همچنان گرفتاری داریم.

 

حجت الاسلام پور محمدی یادآور شد: نباید امید مردم را خدشه دار کرد و سوء ظن را جانشین حسن ظن کرد چرا که حسن ظن سرمایه اجتماعی محسوب می شود.

 

وزیر دادگستری با اشاره به ثمرات برجام گفت: برجام نتیجه اقتدار در زمینه نظامی، اجتماعی و سیاسی بود که البته با تامل بیشتر می توانستیم امتیازات بیشتری را بدست آوریم.

 

وی با بیان این که با اجرای برجام ثمرات بیشتری نصیب ایران می شود افزود: امروز ایران از موضع انفعال خارج شده است و از بد عهدی و سست پیمان بودن آمریکا سخن به میان می آورد./979/پ201/ج

ارسال نظرات