۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۴۴۶۱۲۳
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرری:

شهرری مهد پرورش قاریان و مربیان قرآنی است

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرری با اشاره به اینکه شهرری مهد پرورش قاریان و مربیان قرآنی است، گفت: شهرری قاریان، داوران و مربیان برتر کشوری را در دل خود پرورش داده به نحوی که در اکثر مسابقات کشوری داوران این خطه حضور دارند.
قرآن کریم

حجت الاسلام سعید اوتارخانی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرری، در حاشیه اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه این مسابقه در سطح استانی و شهرستانی استان تهران برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: ری قبله تهران است.

وی افزود: در ادوار مختلف تاریخ، شهرری به عنوان مرکز مهم علمی و فرهنگی در سطح جامعه اسلامی مطرح بوده است که مهمترین شخصیت علمی را می‌توان شخصیت جناب سیدالکریم(ع) نام برد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرری با اشاره به اینکه شهرری مهد پرورش قاریان و مربیان قرآنی است، بیان داشت: شهرری قاریان، داوران و مربیان برتر کشوری را در دل خود پرورش داده به نحوی که در اکثر مسابقات کشوری داوران این خطه حضور دارند.

حجت الاسلام اوتارخانی با بیان اینکه شهرری شهری با قابلیت و ظرفیت قرآنی است، ابراز کرد: سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی در بطن و مرکز قرآنی استان تهران برگزار شد و امامزاده عبدالله با وجود 14 هکتار مساحت با شبستانهایی مناسب بهترین مکان برای برگزاری این مسابقات از سوی مسؤولان استانی ارزیابی شد.

وی افزود: افزون بر مسؤولان ذی ربط  90 خادم قرآنی و افتخاری آستان مقدس امامزاده عبدالله در برگزاری این مراسم اعم از نصب دکور، پذیرایی و ... مشارکت داشتند./202/813/ب1

ارسال نظرات