۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۴۴۶۱۲۹
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان تهران خبر داد؛

پایین‌ترین حد خطای داوری در سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان تهران با اشاره به سطح داوری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، گفت: از نقاط مثبت این دوره از مسابقات وجود دو داور در داوری برادران بود که احتمال خطا به پایین‌ترین و عدالت در نمرات متسابقین به بالاترین حد خود افزایش یافت.
حسینی

حجت‌الاسلام هاشم حسینی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان تهران، در حاشیه اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با ارزیابی این دوره از مسابقات قرآنی، گفت: سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم از بسیاری جهات مطلوب و مناسب برگزار شد.

وی درباره مکان برگزاری این دوره از مسابقات ابراز کرد: برگزاری این دوره از مسابقات از لحاظ کیفیت مکانی، صوتی و تصویری  و مسائل فنی بسیار مناسب بود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان تهران با اشاره به سطح داوری این دوره از مسابقات، بیان داشت: از نقاط مثبت این دوره از مسابقات وجود دو داور در داوری برادران بود که احتمال خطا به پایین‌ترین و عدالت در نمرات متسابقین به بالاترین حد خود افزایش یافت.

حجت‌الاسلام حسینی ابراز کرد: متاسفانه در این دوره از مسابقات شاهد عدم کسب حداقل‌ترین رتبه‌ها از سوی برخی از متسابقین بودیم در حالی که تصور بر آن بود که این افراد بتوانند به مسابقات کشوری راه یابند که اینگونه نشد و این امر جای نگرانی دارد.

وی افزود: این مهم می‌طلبد مجموعه اوقاف و امور خیریه استان تهران و متولیان آموزش قرآن در این زمینه به صورت جدی اندیشه کنند تا متسابقین به صورت تخصصی در همه زمینه‌های قرآنی ارتقاء یابند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: امید است با ایجاد کارگاه های آموزشی راه یافتگان این دوره از مسابقات به بالاترین حد توانمندی ارتقاع یابند تا بتوانند در مسابقات کشوری حائز بالاترین رتبه باشند./202/813/ب1

ارسال نظرات