۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۴۴۶۱۳۸

هیأت دولت هفته نخست مهرماه به استان مرکزی سفر می کند

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه هیأت دولت هفته نخست مهرماه به استان مرکزی سفر می کند، گفت: با توجه به سفر قریب الوقوع کاروران تدبیر و امید به استان مرکزی، در هفته دولت امسال هیچ پروژه ای به بهره برداری نرسید و حضور مقامات کشوری، استانی و شهرستانی در آیین های همایش، شورای اداری و در قالب بیان دستاوردها انجام شده است.
هیأت دولت

شکرالله حسن بیگی، عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان اینکه هیأت دولت هفته اول مهر ماه به استان مرکزی سفر می کند، گفت: با توجه به سفر قریب الوقوع کاروران تدبیر و امید به استان مرکزی، در هفته دولت امسال هیچ پروژه ای به بهره برداری نرسید و حضور مقامات کشوری، استانی و شهرستانی در آیین های همایش، شورای اداری و در قالب بیان دستاوردها انجام شده است.

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: همچنین در روز هشتم شهریور سال جاری همزمان با ایام گرامیداشت هفته دولت، استان مرکزی میزبان دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری است.

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور ابراز کرد: برگزاری آیین استقبال رسمی، حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، سخنرانی در نشست شورای اداری استان مرکزی، شرکت در همایش اقتصاد مقاومتی و بازدید از دو واحد تولیدی و صنعتی استان از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این سفر است.
حسن بیگی یاد آور شد: استان مرکزی در هفته دولت امسال میزبان محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری به عنوان نماینده دولت نیز بود.
عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور افزود: در این هفته همچنین دو نفر از مقامات وزارت اطلاعات، معاون وزیر نفت، رییس بنیاد 15 خرداد و رییس بسیج اصناف کشور نیز به استان مرکزی سفر داشتند و در برنامه های متنوع تدارک شده برای این هفته شرکت کردند.
شایان ذکر است، استان مرکزی با 12 شهرستان واقع در قلب کشور از قطب های مهم کشاورزی و صنعت کشور است./302/842/ب1

ارسال نظرات