۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۴۴۶۱۹۶
وزیر دادگستری تأکید کرد؛

لزوم ایجاد بستر مناسب برای اشتغال و استفاده از ظرفیت های کشور

حجت الاسلام پور محمدی گفت: باید برای اشتغال و ایجاد ظرفیت کاری برای جوانان بسترهای لازم ایجاد شود البته بیشترین افراد بیکار در جامعه را فارغ التحصیلان دانشگاه ها تشکیل می دهند.
پور محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام مصطفی پور محمدی وزیر دادگستری ظهر امروز در شهرک ویان همدان با اشاره به اهمیت توجه به واحدهای تولیدی ابراز داشت: با صبر و حمایت از تولید کننده داخلی می توان ظرفیت های فراوانی برای کشور ایجاد کرد.

 

وی با اشاره به استفاده از نیروهای خلاق و کارامد در جامعه گفت: در کشور بیش از 5 میلیون نفر فارغ التحصیل وجود دارد که باید در مجموعه هایی که توان استفاده از تخصص آنها را دارند استفاده شوند.

 

وزیر دادگستری از حمایت و پشتیبانی دولت از مجموعه های دانش بنیان خبر داد و تصریح کرد: توان کشور بیشتر از توان دولت است و باید در توسعه تولید و بخش خصوصی استفاده کرد.

 

وی با تاکید اینه تعدد تصادفات در کشور، وجود نظام زیر ساختی بزرگی را در کشور طلب می کند ابراز داشت: برای حل این مشکل افزون بر ایجاد و تقویت راه های مواصلاتی در کشور باید ابزار پزشکی را در کشور تولید کنیم.

 

حجت الاسلام پورمحمدی وظیفه دولت را هدایت قشر تحصیل کرده به بازار کار دانست و افزود: وقتی یک کشور دارای سرمایه عظیمی از جوانان مستعد است وظیفه دولت است که این سرمایه را به سمت تولید هدایت کند.

 

وی با شاره به نرخ نگران کننده استان همدان در بیکاری ابراز داشت: نرخ بیکاری در استان همدان 8 درصد و نرخ بیکاری در کشور 11 درصد است که باید برای این معضل فکری اساسی شود.

 

وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: باید برای اشتغال و ایجاد ظرفیت کاری برای جوانان بسترهای لازم ایجاد شود البته بیشترین افراد بیکار در جامعه را فارغ التحصیلان دانشگاه ها تشکیل می دهند.

 

وی اظهار داشت: در دیپلماسی خارجی عزت ملت ایران حفظ شد و کسی در دنیا نمی تواند مدعی شود که عزت و استقلال ملت ایران مورد خدشه قرار گرفته باشد.

 

حجت الاسلام پور محمدی در پایان گفت: موضع گیری مقتدرانه نظام اسلامی در برابر غرب سبب شده است که کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا در برابر ما عقب نشینی کنند./979/پ202/ج1

 

ارسال نظرات