۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۹
کد خبر: ۴۴۶۲۰۶
حجت الاسلام والمسلمین قوامی:

وجود روحیه و مدیریت جهادی در مسؤولان ضروری است

امام جمعه پردیسان وجود روحیه و مدیریت جهادی در مسؤولان را ضروری دانست و گفت: نماد خدمت صادقانه در کشور شهیدان رجایی و باهنر بودند.
حجت الاسلام قوامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی، امام جمعه پردیسان، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پردیسان قم با اشاره به هفته دولت و تبریک این هفته یادآور شد: اخلاق شهید رجایی در اداره امور کشور مثال زدنی بود و با صلابت اداره امور کشور را پیش می برد.

امام جمعه پردیسان با تأکید بر این که دولت باید خدمت صادقانه داشته باشد، ابراز داشت: نماد خدمت صادقانه در کشور شهیدان رجایی و باهنر بودند.

وی وجود روحیه و مدیریت جهادی در مسؤولان را ضروری دانست و اظهار داشت: کشور ما چنین مردانی می خواهد که روحیه جهادی داشته باشند و شهید رجایی با این روحیه مدیریت جهادی را پیش گرفته بود و دولت را اداره می کرد، این صلابت و روحیه بود که بنی صدر را به وحشت آورد.

امام جمعه پردیسان با بیان خاطره ای از آیت الله فاضل، ابراز داشت: آیت الله فاضل لنکرانی وقتی که شهردار وقت قم محضر ایشان آمد گفت واجبات را انجام دهید و مستحبات شما مسؤولان خدمت به مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی با اشاره به ورزش در کلام رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیشتر اوقات در کلام خود مردم و بالاخص جوانان را به ورزش تشویق می کند، درخشیدن بانوان ایرانی و ورزشکاران در المپیاد و پیام ایشان نمونه بارز از این سفارش است.

وی در ادامه به مشکلات پردیسان اشاره کرد و افزود: پردیسان در فرعی قرار گرفته و ما در مسیر بلوار غدیر تلفات انسانی اعم از طلاب و دانشجو را شاهد هستیم که بسیار نگران کننده است.

امام جمعه پردیسان اختصاص بودجه فرهنگی را در کنار بودجه عمرانی لازم دانست و گفت: باید در کنار پروژه های عمرانی که بودجه به آن تعلق می گیرد بودجه جداگانه ای برای فرهنگ و امر به معروف تخصیص داده شود.

گفتنی است؛ سيد حسن رضوي معاون ریيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان قم به مناسبت هفته دولت مهمان  نماز جمعه امروز پردیسان بود./978/پ202/ج1

 

ارسال نظرات