۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۴۴۶۳۳۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

هفته دولت فرصتی برای گفت و گوی شفاف با مردم است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: هفته دولت افتخاری است که به پاس خون شهدای دولت به ویژه شهیدان رجائی و باهنر نصیب جمهوری اسلامی ایران شده، از این‌‌رو این هفته فرصت مغتنمی برای گفت و گوی شفاف و صادقانه با مردم است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی

حجت الاسلام صفر قربانپور، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، گفت: هفته دولت افتخاری است که به پاس خون شهدای دولت به ویژه شهیدان رجائی و باهنر نصیب جمهوری اسلامی ایران شده، از اینرو این هفته فرصت مغتنمی برای گفت و گوی شفاف و صادقانه با مردم است، همچنین این هفته فرصتی است تا رشادت ها، صداقت، استقامت و وفاداری شهیدان به ویژه شهدای دولت برای مردم و دولت مردان مجدد یادآوری شود.

وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران می خواستند با به شهادت رساندن شهیدان رجائی و باهنر نظام جمهوری اسلامی ایران را از اصل ساقط کنند؛ اما چنین نشد و جایگزین های متعددی برای آنها در این نظام وجود داشت که تا امروز نیز این افراد توانسته اند با کمک مردم جمهوری اسلامی ایران را از گزند دشمنان حفظ کنند.

این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه نگاه به هفته دولت می تواند گوناگون و متفاوت باشد، اظهار داشت: دولتمردان می توانند از این هفته برای مرور پرونده توطئه دشمنان علیه نظام استفاده کنند و با یک بازنگری در مسیر برنامه ریزی صحیح و با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری توطئه دشمنان را خنثی کنند.

حجت الاسلام قربانپور ادامه داد: در واقع هفته دولت بازخوانی اقدامات انجام شده برای مردم و بررسی آنچه برای مردم انجام داده ایم است، تا هم خود دولت مردان و هم مردم بدانند چگونه خدماتی در کشور ارائه شده است و هم اینکه بتوان با استفاده از این کار تبیین رضایتمندی مردم از نظام بر اساس سفارش امام راحل و مقام معظم رهبری را انجام داد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان داشت: هفته دولت فرصتی است تا مردم در جریان خدمات ارائه شده از سوی دولت به آنها به صورت شفاف و صادقانه، دقیق و واضح قرار بگیرند؛ پس این هفته نباید مظهری برای فرافکنی، ایجاد تنش و اختلاف سلیقه با یکدیگر باشد.

وی با بیان اینکه نباید همه مسائل و کاستی ها را به گذشته برگردانیم، گفت: برگرداندن تمام کاستی ها به گذشته مطلوب نیست و در ادامه روند نظام این کار پسندیده نمی باشد که افراد با استفاده از این فرصت تمام خوبی ها را به خود منتسب کرده و تمام کاستی ها و بدی ها را به گذشته نسبت دهند؛ چرا که ما خود نیز در معرض قضاوت آیندگان قرار خواهیم گرفت.

حجت الاسلام قربانپور افزود: ارزیابی عمکردها متفاوت است و اگر این ارزیابی ها بدون حب و بغض باشد بهترین کار است اما اگر با حب و بغض همراه شود مطلوب نیست، از این رو آنچه ضرورت دارد این است که باید ارزیابی ها در زمان خود انجام شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه در شرایط کنونی نظام مواجه با مشکلات عدیده ای است، عنوان کرد: مشکلاتی همجون مسائل اقتصادی، اجتماعی و آسیب های اجتماعی در جامعه زیاد است و دشمنان نیز برای ضربه زدن به نظام برنامه های فراوانی را طراحی کرده اند که در این دوره باید ارزیابی ها از دولت متناسب با شرایط فعلی باشد.

کارشناس مذهبی و امور دینی تصریح کرد: در حال حاضر به لطف اقتدار رهبر معظم انقلاب اسلامی و تمامی دولتمردان، نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام مقتدر، پیشرو و کارآمد و موفق، همچنین دارای امنیت و شاخص های بین المللی است، پس در این مجموعه نظامی سربلند داریم.

حجت الاسلام قربانپور ادامه داد: در مورد مسائل داخلی کشور اشکالاتی وجود دارد  که شاید با توجه به انتظاراتی که مردم و مقام معظم رهبری دارند هنوز این انتظارات از دولت به صورت صد در صد برآورده نشده و آن شیرینی و حلاوت عدالت حاکمیت اسلامی به مذافق مردم نیامده باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با توجه به رشد فاصله طبقاتی و مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه که معلول علل گوناگون هستند این رضایتمندی هنوز کامل نشده است که البته در هیچ دولتی این رضایتمندی صد در صد وجود نخواهد داشت مگر حکومت مهدوی که آن عدالت الهی به صورت قطعی در جامعه حاکم می شود.

حجت الاسلام قربانپور گفت: با توجه به تمامی شرایط مذکور با استفاده از تمامی امکانات و توان نظام جمهوری اسلامی ایران نسبتا موفق عمل کرده ایم و در قیاس با حاکمت دینی در مقابل آنچه دنیا نگاه کننده عملکرد ما است عملکردی قابل تحسین داشته ایم./302/842/ب1

ارسال نظرات