۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۴۴۶۳۸۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

استکبار از رسانه ها برای فروپاشی نظام خانواده استفاده می کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل با بیان این مطلب که استکبار جهانی، رسانه ها را به‌عنوان ابزاری برای توسعه اهدف شوم خود در کشوری های اسلامی قرار داده، گفت: اقدامات رسانه ای دشمن برای دور شدن خانواده ها و فروپاشی نظام خانواده در ایران است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، عصر امروز در آیین اختتامیه اردوی فرهنگی آموزشی آسمانیها در اردبیل، خاطرنشان کرد: قبل از اختراع تلویزیون حضور خانواده ها در کنار یکدیگر به صورت یک دایره محبت آمیز و در کنار همدیگر بود که با ورود رسانه این الگو تبدیل به یک نیم دایره و رو به تلویزیون تبدیل شد.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها ابزار مهمی برای تبلیغ دین و گسترش فرهنگ اجتماعی در جوامع است، افزود: خود ابزار رسانه وسیله خوبی برای ارتباط سریع و آسان است اما استکبار جهانی با طراحیهای شومی این ابزارها را وسیله ای برای توطئه ها قرار داده است.

حجت‌الاسلام ستوده با تاکید بر اینکه با ورود وسایل ارتباطی نوین به بازار و استفاده عمومی جوانان ایرانی از این نوع وسایل، بسیاری از مسایل هنجاری در جامعه شکسته شد، تصریح کرد: متاسفانه دشمنان اسلام و انقلاب شبکه های اجتماعی را به‌عنوان ابزاری برای گسترش تهاجم فرهنگی خود انتخاب کرده اند و نوجوانان و جوانان بدون آگاهی از این موضوع بسیاری از ارزش های اجتماعی خود را از بین می برند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با بیان این مطلب که استکبار جهانی، رسانه ها را به‌عنوان ابزاری برای توسعه اهدف شوم خود در کشوری های اسلامی قرار داده، خاطر نشان کرد: باید نوجوانان و جوانان آگاه باشند که چرا این نرم افزارها و برنامه ها به صورت رایگان به دستشان می رسد و چه اهدافی در پخش آن وجود دارد.

وی با یادآوری این مطلب که آسیب شبکه های اجتماعی در رفتار و گفتار نوجوانان و جوانان دیده می‌شود و این مساله موجب نگرانی خانواده ها شده است، ادامه داد: برخی از کارشناسان هوشمندانه خانواده ها را نسبت به خطرات استفاده بی رویه از شبکه های اجتماعی آگاه می کنند که در این زمینه خانواده ها نیز باید با آگاهی کامل در مقابل توطئه دشمنان بایستند.

حجت‌الاسلام ستوده با اعلام این مطلب که روابط خانوادگی در عصر حاضر به صورت پشت به یکدیگر یعنی حتی تمامی جوانب در کنار یکدیگر بودن را از دست داده ایم، اظهار داشت: تمامی این اقدام ها برای دور شدن خانواده ها و فروپاشی نظام خانواده در ایران هست و خانواده ها به‌ویژه پدران و مادران باید مراقب این مساله باشند./202/937/ب1

ارسال نظرات