۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۴۴۶۴۲۵
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

مردم بصیر و ولایتمدار تنها حامی انقلاب اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: امروز مردم بصیر و ولایتمدار تنها حامی انقلاب و اسلام هستند و صاحبان فیش های نجومی هیچگونه سهمی در راستای صیانت و پاسداری از نظام و انقلاب بر عهده ندارند و تنها به دنبال پر کردن جیب خود هستند.
حجت الاسلام علیمراد یوسفی راد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، یادواره شهدای مدافع حرم و تجلیل از جانبازان مدافع حرم شامگاه گذشته با حضور مشتاقان و شیفتگان اهل بیت(ع) در امامزاده ابراهیم(ع) کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام علیمراد یوسفی راد، نماینده ولی فیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای، دولت شهیدان رجایی و باهنر و با تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، ابراز داشت: یکی از نعمت های انقلاب اسلامی حاکمیت الهی و نظام اسلامی است، از این رو مسؤولان و خدمتگزاران انقلاب نسبت به شکرگزاری و حفظ ارزش های اسلام و انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه مطرح کرد: ملت و مسؤولان بدانند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با مجاهدت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به ثمر نشست در طول دو قرن اخیر بی سابقه است و چنین انقلابی به ندرت یافت می شود که براساس اهداف از پیش تعیین شده حرکت کند.

وی ادامه داد: بسیاری از انقلاب ها پس از مدتی، تغییر جهت داده اند اما انقلاب اسلامی با درایت و شجاعت رهبر معظم انقلاب و مردمی ولایتمدار و بصیر با اهداف اولیه و براساس طرح و برنامه ای بنیانگذار انقلاب اسلامی در حال حرکت و پیشروی است.

حجت الاسلام یوسفی راد به چرایی جنگ سوریه و عراق اشاره کرد و ابراز داشت: امام خمینی(ره) همواره در جمع نیروهای ارزشی وعده پیروزی انقلاب را در سه مرحله می داد که در وحله اول نظام شاهنشاهی ساقط شده و انقلاب اسلامی جایگزین آن می شود و ملت های مسلمان و آزادی خواه بیدار شده و جهان اسلام نیز به انقلاب اسلامی می پیوندند.

این مسؤول یادآور شد: رژیم غاصب صهیونیستی با تشکیل اتاق فکر در صدد به انزوا کشیدن انقلاب اسلامی و مسلمانان برآمد و تنها هدفش ممانعت تحرکات اسلامی و پیشبرد اهداف اسلام در جهان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه به حماسه حزب الله لبنان در برابر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و اظهار داشت: اسرائیل با هدف قطع شاخ و برگ های اسلام به مقابله با حزب الله لبنان برخاست و مسلمانان را در محاصره قرار داده و به آن ها حمله کرد اما پس از اینکه 95 درصد توان خود را علیه حزب الله به کار برد پس از 33 روز مقاومت مسلمانان، رژیم غاصب غده سرطانی منطقه شکست خورد.

وی بیان داشت: اسراییل در مرحله بعد در اتاق فکرش با طرح ریزی نقشه و برنامه ای دیگر درصدد حمله به حماس افتاد اما در آنجا نیز حماسه ای از ایستادگی و مقاومت مسلمانان رقم خورد و پس از 22 روز این غده سرطانی با شکستی مفتضحانه به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام یوسفی راد گفت: رژیم صهیونیستی با همکاری شیطان بزرگ دست به پرورش و تربیت تروریست های تکفیری و اسلام نما در سوریه و عراق زدند و با این خیال که با جنایات خود سبب اسلام هراسی در جهان می شود، اما با عنایات خداوند متعال روز به روز بر تعداد مسلمانان در جهان افزوده شده و مدافعان حرم نیز در حال پایان دادن به عمر تکفیری ها هستند.

این مسؤول یادآور شد: دلگرمی های رهبر معظم انقلاب به مسلمانان و حضور مستشاران نظامی در عراق و سوریه راه تنفس دشمنان اسلام را بسته است و به زودی شاهد نابودی تروریست های تکفیری و حامیانش خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه به خدعه دشمنان در قضیه برجام و مذاکره ایران و آمریکا اشاره کرد و ابراز داشت: کشتی کمک های امدادی که از طرف ایران در جهت یاری به مظلومان و مسلمانان یمن در حال حرکت بود با نیرنگ آمریکا که اگر این کشتی به یمن برسد نتیجه مذاکرات معکوس خواهد شد، کلاه بزرگی بر سر دستگاه دیپلماسی ایران رفت و نهایتأ این کشتی به جیبوتی رسید.

این مسؤول ادامه داد: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا برای نفوذ و تسلط بر مجلس خبرگان رهبری دندان تیز کرده بودند اما این بار نیز مردم بصیر حماسه ای بزرگ آفریدند و دست دشمنان داخلی و خارجی را قطع کردند.

حجت الاسلام یوسفی راد بیان داشت: امروزه مردم بصیر و ولایتمدار تنها حامی انقلاب و اسلام هستند و صاحبان فیش های نجومی هیچگونه سهمی در راستای صیانت و پاسداری از نظام و انقلاب را بر عهده ندارند، اینگونه افراد تنها به دنبال پر کردن جیب خود هستند.

وی در پایان تأکید کرد: با عنایات خداوند پیروزی بزرگ در راه است، اما نباید از حیله های دشمنان اسلام غافل بود و همواره باید منتظر فاز جدیدی از دشمنی آمریکا بود، از این رو حفظ آمادگی، بصیرت و هوشیاری و همچنین ولایتمداری شرط ایستادگی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است./857/202/ب2

ارسال نظرات