۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۴۴۶۴۴۹
حجت‌الاسلام والمسلمین طائب:

مردم با حمایت از ولایت فقیه توطئه دشمنان را خنثی می کنند

مسؤول قرارگاه عمار با اشاره به اینکه دشمن از مسیر اقتصادی می‌خواهد به انقلاب ضربه بزند، گفت: مردم باید با هوشیاری و پیروی از ولایت فقیه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند تا اهداف شوم دشمنان خنثی شود.
حجت الاسلام طائب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابلسر، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب در مراسم یادواره 70 شهید گرانقدر منتسب به ساکنان شهرک ساحلی و گرامی‌داشت شهدای مدافع حرم شهرستان بابلسر با بیان اینکه باید امام زمان(عج) را بشناسیم، اظهار کرد: زمانی مقدمات ظهور امام زمان(عج) فراهم می‌شود که بتوانیم دیو زمانه را بیرون کنیم.
وی با اشاره به اینکه به فرموده امام راحل(ره) آمریکا شتر فتنه است اما رگ نهرش اسرائیل است، افزود: استکبار زمانی از پای درمی‌آید که اسرائیل نابود شود و به استدلال مقام معظم رهبری آن روز نزدیک است.
حجت‌الاسلام والمسلمین طائب آمریکا را دشمن ایران خواند و ابراز کرد: بر اساس منطق نباید به دشمن اعتماد کرد و نباید فراموش کرد که دشمن همیشه در حال فتنه‌گری است، به همین دلیل باید بیشتر مراقب نفوذ دشمن در لایه های مختلف حکومتی باشیم.
مسؤول قرارگاه عمار گفت: یکی از دلایل تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون فرهنگ، تغییر تاکتیک دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم است و امروز شاهد پیشرفت روزافزون جوانان انقلابی و حرکت به سوی تخریب دشمن در لایه های جنگ نرم هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه حرکت شهدای دفاع مقدس منتهی به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه شده است، بیان کرد: نتیجه این بیداری، مقاومت جانانه مردم مسلمان کشورهایی نظیر یمن در مقابل استکبار و صهیونیسم است.
استاد درس خارج حوزه علمیه با بیان اینکه جنگ نیابتی آمریکا و اسرائیل در یمن ناکام مانده است، گفت: تمام تلاش استکبار جهانی، حذف انصارالله و بر روی کار آمدن منصور هادی است که شکست خورده و همین امر دلیل برنامه‌ریزی آنان برای ورود داعش به ایران است، اما با هوشیاری نیروهای نظامی و امنیتی در ایران اسلامی نقشه های آنان نقش بر آب شد.
وی با اشاره به سخنان اخیر جان کری مبنی بر اینکه ما تحریم‌های ایران را به دلیل در اختیار قرار دادن تسلیحات نظامی به کشور یمن بررسی می‌کنیم، تاکید کرد: یمنیها با دست خالی دارند با دشمن مقابله می‌کنند و این در حالی است که هواپیماهای آمریکایی در حال شخم زدن یمن هستند.
مسؤول قرارگاه عمار بیان کرد: اگر ما به یمن راه داشتیم که وظیفه شرعی ما کمک به آنها است و اگر بتوانیم کمک کنیم و کمک نکنیم مسلمان نیستیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه یمنیها یک مطلب را از ایرانیها به درستی دریافت کردند، خاطرنشان کرد: یمنیها آموختند خون بر شمشیر پیروز است و این رمز پیروزی یمنیها در مقابل دشمنان است.
وی افزود: مقام معظم رهبری از رهبر یمنیها همان تعبیری را گفت که از رهبر حزب الله گفت، یعنی اینکه رهبر مردم یمن همانند سیدحسن نصرالله است با این تفاوت که این سید یک میلیون رزمنده در اختیار دارد، یک میلیون رزمنده‌ای که اهل عقب‌نشینی نیستند.
استاد درس خارج حوزه علمیه با بیان اینکه دشمن به دنبال نفوذ در تصمیم‌گیریها و سیاست‌گذاریهای کشور است، تأکید کرد: به همین دلیل باید تمامی مسؤولان در رده‌های مختلف مانند مردم روحیه انقلابی خود را حفظ کنند و از سروصدا‌های دشمن ترس نداشته باشند، به توان داخلی اعتماد داشته باشند و در برابر دشمن ضعف نشان ندهند.
وی در پایان با اشاره به اینکه دشمن از مسیر اقتصادی می‌خواهد به انقلاب ضربه بزند، گفت: مردم باید با هوشیاری و پیروی از ولایت فقیه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند تا اهداف شوم دشمنان خنثی شود./203/950/ب1

ارسال نظرات