۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۴۴۶۴۶۷

بررسی مشکلات پردیسان با حضور امام جمعه و ائمه جماعت پردیسان

مسؤول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم با اظهار اینکه تعدد فرهنگ‌ها کار مدیریت شهری و کار فرهنگی را بسیار مشکل کرده است، افزود: آماده نبودن زیرساخت های فرهنگی و رفاهی مهمترین مشکل اهالی پردیسان است.
سید حسن رضوی معاون استاندار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قم، نشست مسؤولان استان قم با حضور امام جمعه پردیسان، ائمه جماعت و ساکنان مسکن مهر این شهرک در مسجد امام حسین(ع) پردیسان برگزار شد.

حجت الاسلام سعید روحانی مسؤول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم با بیان اینکه تعدد فرهنگ‌ها کار مدیریت شهری و کار فرهنگی را بسیار مشکل کرده است، افزود: پردیسان مشکلاتی دارد که مهمترین آنها آماده نبودن زیرساخت‌ها به ویژه فاضلاب، ضعف شدید حمل و نقل عمومی، کمبود امکانات آموزشی، نابسامان بودن مناطق تجاری و کمبود مساجد است.

این دیدار با سخنرانی دیگر مسؤولان استانی ادامه یافت که در پایان سید حسین رضوی، معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری قم خطاب به مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: ما از شما طرح جامع نمی‌خواهیم، استانداری به شما تکلیف می‌کند تا به مشکل فاضلاب مردم پردیسان در اسرع وقت رسیدگی کنید.

رضوی در ادامه گفت: مشکل فاضلاب پردیسان باید به عنوان یک طرح اضطراری انجام شود و تا اتمام آن تمام پروژه‌های آب و فاضلاب شهر باید به صورت تعلیق درآید منتها ما نیازمند کمک مردم هستیم. مردم وارد شوند و کمک کنند تا مشکلات را برطرف کنیم.

گفتنی است، همه ساله در هفته دولت، مسؤولان استانی در یکی از مساجد پردیسان قم با برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با مردم و ائمه جماعت مساجد منطقه، مشکلات این شهرک بررسی می شود. /878/پ203/س

ارسال نظرات