طرح تبلیغات هماهنگ شهری در ایام دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، در این جلسه که با حضور مجدالدین معلمی رئیس و محمد حسین آقا بابایی معاون فرهنگی حوزه هنری قم، حمیدرضا عابدی خرسند مدیر کل روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری قم، سرهنگ اکبر بختیاری معاون فرهنگی سپاه علی بن ابی طالب(ع) و نماینده بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان برگزار شد، حوزه هنری قم طرح و ایده خود را برای تبلیغات هماهنگ شهری در ایام دفاع مقدس ارائه کرد.
در این نشست مجدالدین معلمی طی سخنانی متذکر شد از آنجا که مردم و بدنه عمومی شهر ارتباط کمی با آثار هنری دارند امید است با برگزاری نمایشگاههای هنری در اماکن عمومی، بخشی از این فاصله جبران شود.
محمدحسین آقابابایی هدف از برگزای نمایشگاههای شهری را ارتقای سطح سلیقه عمومی دانست و کارهای ارائه شده در چند نمایشگاه شهری که با همکاری حوزه هنری قم برگزار شده را محصول کارگاههای تجسمی حوزه هنری که با حضور اساتید و هنرمندان شاخص استان برگزار میشود، دانست.
همچنین حمید رضا عابدی خرسند با ارائه توضیحاتی درباره فضاسازهای شهری ایام دهه کرامت ابراز امیدواری کرد که با همکاری حوزه هنری و دیگر نهادهای فرهنگی استان این نوع فعالیتها در مناسبتهای پیش رو بهویژه مناسبتهای مرتبط با دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ادامه پیدا کند./843/د102/ی