۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۴۴۶۵۳۵
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه خبر داد؛

آغاز مسابقات قرآن استان کرمانشاه از 9 شهریورماه

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: مسابقات قرآن استان از سه شنبه 9 شهریور ماه آغاز می شود که در این دوره 210 نفر از متسابقین در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل به رقابت خواهند پرداخت.
مسابقات قرانی

حجت الاسلام قبادی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری مسابقات قرآن کریم خبر داد و مطرح کرد: مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله استانی با حضور 210 نفر از متسابقین در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و اذان در روز سه شنبه 9 شهریور ماه برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بیان داشت: دراین دوره از مسابقات که با حضور جامعه قرات کرمانشاه، قاریان،حافظان و عزیزانی که از خان گسترده قرآن کریم بهره می برند برگزار می شود.

وی ادامه داد: مسابقات در مجتمع بعثت شهر کرمانشاه طی دو روز برگزار می شود و اختتامیه آن نیز در روز 20 شهریور ماه برگزار می شود.

این مسؤول گفت: از برگزیدگان این دوره از مسابقات که برای راهیابی به مسابقات کشوری قرآن کریم اعزام خواهند شد با اعطای لوح تقدیر و هدایی تجلیل می شود.

حجت الاسلام قبادی ابراز داشت: در این مسابقات 95 نفر قاری، حافظ، مرتل برادر و 115 نفر از خواهران شرکت می کنند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه  این مسابقات اعزام یک گروه نخبه قرآنی از استان کرمانشاه به مسابقات سراسری است تصریح کرد: امید است که فضای استان و شهر کرمانشاه را با عطر دل انگیز قران کریم معنوی کنیم و بتوان در سطح کشور افراد برگزیده ای داشته و به جامعه اسلامی تقدیم کنیم./967/303/ب2

ارسال نظرات