۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۴۴۶۵۴۷
فرمانده یگان ویژه ناجا:

جریان تفکر غربی به دنبال تغییر سبک زندگی ملت ایران است

سردار کرمی با بیان اینکه جریان تفکر غربی به دنبال تغییر سبک زندگی ملت ایران است، گفت: خطری که امروز کشور را تهدید می کند نفوذ تفکر غربی است.
سردار حسن کرمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درتبریز، سردار حسن کرمی، فرمانده یگانهای ویژه ناجا عصر امروز در یادواره 1200 شهید شهید یگانهای ویژه ناجا و گرامیداشت 141 شهید یگانهای ویژه آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دو جریان درصدد تضعیف و نابودی انقلاب اسلامی برآمده‌اند.

وی با بیان اینکه معاندان ضربه‌های بسیاری را تاکنون به ایران اسلامی وارد کردند، ادامه داد: معاندان و منافقان نخستین جریانی بودند که بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ترفندها و توطئه‌های مختلف درصدد ترور شخصیتهای بزرگ انقلاب و تضعیف جمهوری اسلامی ایران برآمدند.

سردار کرمی با اشاره به تداوم توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی و تحمیل تحریم های بزرگ اقتصادی علیه ایران که تداوم دشمنی معاندان با نظام بود، ابراز داشت: جریانی که به مراتب خطرناکتر است و بسیار حساس بوده، جریان نفوذ فرهنگ غربی در میان ملت ایران است که به دنبال تغییر در شیوه زیستن و سبک زندگی ملت ایران است.

وی نفوذ فرهنگی غربی را و تفکر غربی را دشوارتر از معاندان دانست و ادامه داد: تفکر غربی بدون پرچم و نشانه و به صورت ناشناس در میان مردم نفوذ می کند، دشمنان بسیار نرم و خزنده قصد پیشروی دارند و در این راه نیز شهدایی را تقدیم کرده‌ایم و این تفکر آرمانهای شهدا را هدف قرار داده‌اند.

فرمانده یگانهای ویژه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تأثیر خانواده شهدا در حفظ کیان کشور، مجلس شهدا را محفلی برای درس گرفتن، امید به آینده و نیرو گرفتن برای تداوم در مسیر ولایت دانست و گفت: تفکر اسلام ناب محمدی همیشه در برابر دشمن ایستاده است که شهدا مدافع همین مسیر بودند.

وی با بیان اینکه مرور خاطرات و وصیتنامه شهدا ما را به حمایت از ولایت فقیه و امر به معروف و نهی از منکر دعوت می کند، ابراز داشت: وحدت رمز موفقیت ما است، ما در منطقه رسالت بزرگی را بر عهده داریم تا بتوانیم از تفکر ناب محمدی دفاع کنیم و دشمن را عقب برانیم.

کرمی گفت: شهدا پیوسته ما را به وحدت و حفظ یکپارچگی دعوت کرده‌ اند و باید حواسمان باشد که اگر دشمن خللی در صفوف ما ایجاد کند، دچار ضعف در جبهه خود خواهیم شد؛ ملت ایران اسلامی ملتی بزرگ و پرافتخار است، باید بدانیم که رمز پیروزی‌ همان وحدت کلمه و اتحاد بین آحاد ملت است.

وی با بیان اینکه اگر جریان نفوذ تفکر غربی بتواند سبک زندگی و شیوه زیست اسلامی ایرانی را تغییر دهد، گفت: اگر این اتفاق افتاد دیگر برای سرنگونی نظام اسلامی نیازی به لشکرکشی نخواهد بود، از این رو باید هوشیار و بسیار مقاوم باشیم و در اعتقادات خود راسخ و استوار بمانیم.

موسوی فرمانده یگان ویژه آذربایجان‌شرقی نیز در این یادواره، گفت: این یادواره به صورت سراسری در 9 منطقه کشور برای گرامیداشت 1200 شهید یگان های ویژه منتسب به لشکر 28 روح الله در هشت سال دفاع مقدس برگزار شد، که سهم این سه استان از شهدای کشوری 141 نفر است که از این تعداد 107 شهید از آذربایجان‌شرقی، 27 شهید از آذربایجان‌غربی و هفت شهید از استان اردبیل هستند.

وی با بیان اینکه براساس آیات قرآنی شهیدان همواره زنده‌اند و از درگاه خداوند متعال روزی می‌گیرند، تأکید کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از مواردی است که می‌تواند مردم را در برابر هجمه‌های عظیم دشمنان واکسینه کرده و روحیه ایثار و شهادت را برای نسل جوان بیش از پیش تبیین کند.

سرهنگ موسوی با اشاره به اهداف برگزاری این یادواره، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل های آینده، تقویت روحیه ارزشی و جهادی، پاسداشت یاد و خاطره شهدای یگان‌های ویژه و تجلیل از خانواده های شهدا از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این یادوراه است.

فرمانده یگان ویژه آذربایجان‌شرقی همچنین تأکید کرد: در سطح استان 26 جانباز یگان‌های ویژه نیز داریم که در هشت سال دفاع مقدس همگام با شهدای این یگان در لشکر 28 روح الله دلاورانه از میهن خویش دفاع کرده و جان خود را به خطر انداختند.

گفتنی است، در این یادواره از خانواده های شهدای لشکر 28 روح الله و شهدای مدافع حرم تجلیل شد./854/202//ب2

ارسال نظرات