۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۴۴۶۶۳۰
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر قزوین:

دولتی موفق است که نقدهای منصفانه را با تمام وجود بپذیرد

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) با اشاره به نقاط قوت دولت فعلی در حوزه سلامت و بهداشت و کنترل تورم، گفت: اقدامات دولت مهمترین شاخصه در عرصه زندگی مردم است، در حوزه اقتصادی عمل چشمگیری قابل رویت نیست و در عرصه اقتصادی، فرهنگی، اشتغال و رونق تولید هر روز به مشکلات اضافه می‌شود.
حجت الاسلام علی معبودی

حجت الاسلام علی معبودی، نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، ابراز کرد: توجه به مسائل فرهنگی امری مهم است و یک ولنگاری در تولیدات و صادرات محصولات فرهنگی داریم‌ که این مسأله باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

وی با بیان بدعهدی آمریکا و غربی‌ها درباره اجرای مفاد برجام، تصریح کرد: در حوزه سیاسی از تیم مذاکره کننده دولت درباره توافق هسته‌ای تشکر می‌کنیم اما اعتماد بیش از اندازه به غربی‌ها نشان می‌دهد که ما را به جایی نمی‌رساند و امیدواری به آن‌ها توهمی بیش نیست در مجموع از نگاه کلان در کنار نقاط قوت، نقاط ضعف فراوانی  قابل مشاهده است.

نقد لازمه یک جامعه است و سلامت یک نظام وابسته به نقد منصفانه است

نماینده ولی فقیه در در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین خاطرنشان کرد: دولتی موفق است که نقدهای منصفانه را با تمام وجود بپذیرد و با رویی گشاده از آن‌ها استقبال کند، زیرا بعضی از این نقدها می‌تواند راهگشای کار باشد و اگر این گونه نباشد قطعا آن دولت دچار چالش‌های مختلفی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به بیان دولتمردان که در ابتدای کار دولت اظهار می‌کردند که آمار مهم نیست، ابراز کرد: اولویت کار دولت در زمان باقی مانده این است که از کارهای حاشیه دوری کند و از حیث شرعی و تجربه‌ای و عقلی حتی یک روز را صرف تبلیغات انتخابات نکند و درصدد رفع مشکلات مردم باشد.

حجت الاسلام علی معبودی در ادامه افزود: اگر دولت حزب بازی را کنار بگذارد و کاملا مطیع ولی فقیه باشد و همچنین از همه استعدادهای کشور استفاده کند و در واقع مهم‌ترین هدفشان اعتماد به درون و داشته‌های خودمان باشد و کمتر چشم به بیرون بیندازند در این صورت می‌توان گفت الگوی واقعی دولتمردان، شهیدان رجایی و باهنر هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: انتظار می‌رود در صحنه عمل، دولت و اقتصاد مقاومتی ما را در مقابل تکان‌های بیرونی حفظ  و با تحریم دچار چالش نکند، امید داریم در آینده آثار اقتصاد مقاومتی را درصحنه عمل شاهد باشیم./955/303/ب2

ارسال نظرات