۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۴۴۶۶۴۱
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

انحراف مدیران از مسیر خدمت، خیانت به آرمان های انقلاب است

نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این‌که پاسخگویی صحیح و صادقانه به مردم رسالت یک مدیر در جامعه اسلامی است، گفت: هر مسؤولی بخواهد از این مسیر منحرف شود به آرمان های انقلاب، امام و رهبری خیانت کرده است.
امام جمعه فریدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت الاسلام سید محمود جلالی، نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امروز در جمع مسؤولان این شهرستان با بیان این‌که مسؤولان باید اهل تقوی باشند و حقوق خود و مردم را رعایت کنند، اظهار داشت: اهل تقوی نسبت به یکدیگر مهربان هستند وحقوق اجتماعی، سیاسی و مالی یکدیگر را رعایت می کنند.

امام جمعه فریدونکنار بر لزوم حفظ اسرار دولتی تأکید کرد و افزود: کسانی که به اسم افشاگری کارهای خلاف اخلاق انجام می دهند و اسرار مؤمنان، دولت و ملت را فاش می کنند امنیت روانی جامعه را مورد خطر قرار می دهند.

وی با بیان این‌که حفظ آبروی مؤمن واجب است، تصریح کرد: با شعار و کارهای خلاف نمی‌توان رضایت خاندان اهل بیت(ع) را جلب کرد بلکه باید خواسته های نفسانی را با کمک خدا و اهل بیت به مسیر درست هدایت کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: در همه جوامع کسانی که جان خود را برای به دست آوردن حق فدا کردند مورد احترام هستند و موقعیت‌های اجتماعی و مسؤولیت امروز مدیران به دلیل ایثارهای شهدا بوده است.

وی با بیان این‌که مسؤولان برای رسیدن به منافع شخصی تلاش نکنند، خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگوی کارمندان در سیستم اداری هستند و دولت‌ها به هر شکلی می‌خواهند خود را به سیره آنها متصل کنند.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این‌که مسؤولان در تدوام اهداف شهدا باید پیشگام شوند، تصریح کرد: دولتمردان بهتر است شهیدان رجایی و باهنر را الگوی انقلابی، سیاسی، اخلاقی و اسلامی خودشان قرار دهند که این دو شهید بزرگوار ساده زیست و بی توجه به مادیات دنیایی بودند.

وی با تأکید بر این‌که پاسخگویی صحیح و صادقانه به مردم رسالت یک مدیر در جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: هر مسؤولی بخواهد از این مسیر منحرف شود به آرمان های انقلاب، امام و رهبری خیانت کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان دولت باید کاملاً شفاف عملکرد و خدمات خود را در سال های اخیر برای مردم تبیین کنند، افزود: صداقت با مردم یکی از مهم ترین اصول یک دولت مکتبی و انقلابی است.

نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که متأسفانه برخی مسؤولان تنها به دادن شعار و وعده های بی پشتوانه عادت کرده اند، تصریح کرد: نمی توان کشور با وعده و شعار اداره کرد بلکه مردم ما در انتظار اقدامات اثرگذارتری در حوزه اقتصادی کشور هستند.

حجت الاسلام جلالی ادامه داد: مسؤولیت در نظام اسلامی بهترین فرصت برای خدمت است و از مسؤولان انتظار داریم ارزش این فرصت را بدانند و با تلاش شبانه روزی زمینه رضایت مندی مردم را فراهم کنند.

وی با بیان این که کسب رضایت خداوند متعال در کسب رضایت مردم است، خاطرنشان کرد: خدمت گزاری برای مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی افتخار بزرگی است که امروز نصیب مسؤولان شده است.

نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که باید با نیت خالص تر خدمات خود را برای مردم انجام دهیم، تصریح کرد: بزرگترین تبلیغ مسئولان مردمی بودن و خدمت صادقانه برای مردم است که همواره همگام آنها در بزنگاه های مختلف تاریخی بوده اند.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این‌که بهترین یاور، پشتیبان و ملاک سنجش عملکرد مسؤولان، مردم و رضایت آنها است افزود: آغوش باز و ظرفیت بالای مسؤولان در پذیرش انتقاد و گلایه های مردم گامی مهم در اصلاح امور و افزایش کیفیت عملکرد آنها است.

امام جمعه فریدونکنار با بیان این‌که حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب، معیشت مردم، اقتصاد و فرهنگ باید اولویت کاری همه مدیران قرار بگیرد، اظهار داشت: تا زمانی که مسؤولان در خط راستین ولایت و اسلام حرکت می کنند پشتیبان آنها خواهیم بود.

نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این‌که ایران اسلامی کشور اهل بیت(ع) و شهیدان والا مقام است، افزود: خدمت به مردم این کشور انقلابی توفیق و سعادتی است که نصیب هرکسی نمی شود و باید از این فرصت نهایت استفاده را کرد.

وی با بیان این‌که حفظ وحدت در کشور ضروری است، گفت: رسانه های دشمن با استفاده از حاشیه های ایجاد شده در داخل کشور در صدد ضربه زدن به نظام هستند و می خواهند وحدت این ملت را از بین ببرند که نیاز است آگاه تر از گذشته باشیم.

حجت الاسلام جلالی با بیان این‌که دشمن می خواهد بین مسؤولان و مردم نیز فاصله ایجاد کند، افزود: بدون شک آنهایی که بر طبل اختلاف می کوبند، در خط دشمن و مخالف خط مقام معظم رهبری حرکت می کنند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسأله بیکاری تبعات اجتماعی و فرهنگی بسیاری برای جامعه در پی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: رفع بسیاری از معضلات مهم اجتماعی و فرهنگی در گرو رفع معضل بیکاری در جامعه است.

امام جمعه فریدونکنار بر ضرورت تلاش جدی مسؤولان در جهت تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در بخش های مختلف به ویژه حضور اقتصاد و فرهنگ نأکید کرد و گفت: نباید فرمایشات مقام معظم رهبری روی زمین باقی بماند.

حجت الاسلام جلالی رمز پیروزی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمنان به ویژه آمریکایی های جنایت کار دانست و بیان داشت: ملت ایران با ایستادگی خود اجازه نداد آمریکایی ها حتی به کوچکترین خواسته شوم خود در منطقه دست یابند./950/202/ب2

ارسال نظرات