۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۴۴۶۶۴۴
وزیر دادگستری:

آرمان شهادت حیات بخش جامعه اسلامی است

وزیر دادگستری آرمان شهادت را حیات بخش جامعه عنوان کرد و گفت: جامعه ای که پیرو راه شهیدان بوده، همواره زنده است.
وزیر دادگستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر که در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد، گفت: شهیدان رجایی و باهنر در قله عزت، عظمت و طهارت قرار گرفته اند.

شهیدان رجایی و باهنر اسوه و الگوی دولتمردان هستند

وزیر دادگستری از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان مخلصان عرصه خدمت یاد کرد و افزود: این شهیدان در عرصه خدمت، مسؤولیت پذیری و تلاش اسوه عملی دولتمردان هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز راه شهدا ادامه دارد، خاطرنشان کرد: جامعه ای که پیرو راه شهیدان بوده، همواره زنده است.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به اینکه جامعه ما مملو از عطر شهادت، ایثار، روح جانفشانی، غیرت، شهامت و دفاع از ارزش ها است، ادامه داد: آرمان شهادت، زنده کننده و حیات بخش جامعه است.

وی با اشاره به اینکه منافقان با ۳۸ سال جنایت و ترور بزرگان ملت را به خاک و خون کشیدند و هزاران نفر  را با جاسوسی به شهادت رساندند، گفت: شهیدان با عزت و منافقان در رسوا و مورد لعن و نفرین هستند.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه منافقان برای ادامه دادن به جنایتها و توطئه های خود کثیف ترین نقشه ها را اجرا می کنند، افزود: آنها رییس خود را نیز به قتل رساندند.

وی یادآور شد: منافقان جاسوس صدام، آمریکا و اسراییل شدند و همواره مورد لعن و نفرین ملت و زیر سلطه استکبار هستند.

حجت الاسلام پورمحمدی عنوان کرد: منافقان در عمق ذلت و لبه پرتگاه ها قرار دارند و هنوز به مجازات این ملت گرفتار نشده و سزای اعمال خویش را ندیده اند./9459/202/ب2

ارسال نظرات