۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۴۴۶۶۴۶
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات خوزستان:

داشتن روحیه جهادی برای خدمت ضروری است

حجت الاسلام سپهر با اشاره به افتتاح پروژه های متعدد در هفته دولت، گفت: داشتن روحیه جهادی برای خدمت به ملت ایران واجب و ضروری است.
حجت الاسلام سيد لطف الله سپهر، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات خوزستان و رییس ستاد گرامیداشت شهدای هشتم تیر، در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر که صبح امروز در مسجد ارشاد اهواز برگزار شد، با تبریک هفته دولت گفت: برای همه کارگزاران و دولتمردان پرتلاش آروزی موفقیت دارم و در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه های متعدد در بخش های مختلف هستیم.

رییس ستاد گرامی داشت شهدای هشتم تیر با اشاره به دیدار اخیر دولتمردان با رهبر معظم انقلاب و نیز نمایندگان دولت با مراجع تقلید، خاطرنشان کرد: رضایت رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید از فعالیتهای دولت در بخشهای مختلف به صراحت مورد تأیید و عنایت قرار گرفت.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات خوزستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه سال آخر دولت باید سال خدمتگزاری جهادی و تلاش بیشتر برای مردم باشد، ابراز داشت: آرزومندیم دولت به خدمتگزاری بیشتر موفق و مطالبات مردمی را در زمینه های مختلف تأمین کند و برای مسؤولان استانی نیز توفیقات را خواستاریم و داشتن روحیه جهادی برای خدمت به ملت ایران واجب و ضروری است.

این مقام مسؤول در ادامه با تشکر از خدمات ارائه شده دولتمردان اظهار داشت: از همکاران و کارکنان دستگاه های دولتی برای حضور در این مراسم تشکر می کنم و امیدوارم که مناسبتهای انقلاب اسلامی در سالهای آینده با کیفیت بهتری برگزار شود.

حجت الاسلام سپهر در پایان عنوان کرد: مناسبتهای انقلاب اسلامی فرصتی برای تبیین گفتمانهای انقلاب اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد و خدمتگزاری بی منت و جهادی از دولتمردان را برای ملت ایران خواستار هستم./203/9456/ب1

ارسال نظرات