۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۴۴۶۶۴۹
به مناسبت دهه ولایت صورت می گیرد؛

اعزام و فعالیت 350 مبلغ در استان لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: به مناسبت هفته ولایت 350 مبلغ بومی و غیر بومی در مناطق مختلف استان مشغول فعالیت تبلیغی می شوند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، 350 مبلغ خواهر و برادر در مناطق شهری و روستایی استان لرستان در عرصه تبلیغ و اطلاع رسانی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به نقش روحانیت و مبلغان بین مردم، افزود: حضور روحانیت به مناسبتهای گوناگون زمینه آگاه سازی و هوشیاری مردم به ویژه نسل جوان را در برابر هجمه های فرهنگی فراهم می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: مبلغان طرح هجرت استان به همراه مبلغان اعزامی از استان قم در دهه ولایت به تبلیغ می پردازند.

وی برگزاری نماز جماعت، مسابقات امام شناسی، جشنهای مذهبی و سخنرانی را محوریت فعالیت مبلغان اعزامی عنوان کرد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به برگزاری گفتمانهای دینی در دهه ولایت خاطرنشان کرد: این گفتمانها با محوریت نقش ولایت در گسترش بصیرت دینی برگزار می شود.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته دولت، بیان کرد: در تاریخ هر ملت، فراز و نشیبهای تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین‌کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه شهید رجایی و باهنر انسانهای والایی از منظر مقام و رتبه بودند، افزود: عدالت، مردمی بودن و خدمت بر مبنای مدیریت جهادی از ویژگی های بارز این شهیدان بود.

وی هفته دولت را فرصتی مناسب برای مردم و دولتمردان دانست و بیان داشت: این ایام فرصتی است تا اقدامات دولت مورد نقد و تحسین قرار گیرد./9451/303/ب2

ارسال نظرات