۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۴۴۶۶۵۱
معاون سیاسی استاندار خوزستان:

هفته دولت فرصتی برای قضاوت درباره عملکرد دولت است

معاون سیاسی استاندار خوزستان هفته دولت را فرصتی برای ارائه عملکرد دولت و قضاوت مردم درباه این عملکردها برشمرد.
هفته دولت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، فرج الله خبیر، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان، در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر که صبح امروز در مسجد ارشاد اهواز برگزار شد، با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر جان خود را برای تحکیم نظام اسلامی فدا کردند، ابراز داشت: این بزرگواران تلاش بسیار و خستگی ناپذیری از خود نشان دادند و عمر خود را برای تقویت و گسترش اسلام سپری کردند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به شهید رجایی، گفت: این شهید بزرگوار در صحنه های مبارزه با رژیم  طاغوتی مشارکت و به همکاری با مبارزان روی آورده و در این راه به زندان انداخته شد و شکنجه ها و زندان را با ایمان قوی خود تحمل کرد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه روخ خداوند در انسان دمیده است، افزود: دمیده شدن روح خدا در انسان نشان از توان بالا در خدمت رسانی و فعالیت است و شهیدان بزرگوار فعالیتهایی تشکیلاتی انجام دادند و بدین طریق جزء استوانه های پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

خبیر در ادامه سخنان خود به فعالیتهای شهید رجایی در دوران ریاست جمهوری اشاره و عنوان کرد: فعالیتهای ایشان اثرات مثبتی بر جامعه گذاشت و باید همچون ایشان در فعالیتهای خود اخلاص داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود هفته دولت را فرصتی برای ارائه فعالیتها و خدمات دولت بر شمرد و افزود: مردم با مشاهده فعالیتها درباره نحوه عملکرد دولت قضاوت می کنند و در این هفته چندین همایش استانی درباره موضوع های مهم همچون، طرح 550 هزار هکتاری، محیط زسیت و سلامت و دستاوردهای برجام برگزار شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به چالش زیست محیطی خوزستان ابراز داشت: مسائلی همچون گرد و خاک، پساب ها، فعالیت های صنعتی نفتی از جمله مسائلی هستند که محیط زیست استان با آن ها روبرو است.

این مقام مسؤول طرح تحول نظام سلامت را طرحی ویژه که اثرات ملموسی برای مردم دارد، دانست و گفت: در این زمینه شاهد کاهش هزینه ها، نوسازی محیطهای بهداشتی و بیمارستانها، ساماندهی وضعیت درمان، بهداشت و دارو هستیم هر چند که با شرایط مطلوب فاصله زیادی داریم.

خبیر دستاوردهای برجام در صحنه های بین الملل و سیاست خارجی را از دیگر همایشها در هفته دولت عنوان کرد و ابراز داشت: هر چند درباره دستاوردهای آن میان صاحب نظران اختلاف وجود دارد اما باید این مسأله به طور دقیق شکافته تا مردم تأثیرات آن را مشاهده کنند.

وی در پایان با اشاره به برپایی نمایشگاه هفته دولت اظهار داشت: برای مبارزه با فسادهای دولتی باید اصلاحاتی در سازمان های دولتی صورت گیرد تا از این طریق در سال های آینده شاهد خدمات بهتر و بیشتری باشیم./203/9456/ب1

ارسال نظرات