۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۴۴۶۶۷۰
استاد حوزه علمیه:

مردم صاحب اصلی انقلاب و کشور هستند

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه مردم صاحب اصلی انقلاب و کشور هستند، گفت: دولت و مسؤولان باید به صورت جدی با فساد و تبعیض مبارزه کنند و اجازه ندهند با خطای برخی افراد چهره نظام مخدوش شود.
حجت الاسلام سعید فتحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سعید فتحی، استاد حوزه علمیه کرمانشاه ظهر امروز در جمع نمازگزاران استانداری کرمانشاه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، ابراز داشت: شهیدان باهنر و رجایی الگوهایی کامل بوده و جان خود را در راه تحکیم انقلاب اسلامی فدا کردند.

مدیر سابق حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه بیان داشت: کارکنان دولتی و مسؤولان باید الگوهایی هچون شهید باهنر و شهید رجایی را سرلوحه خدمت رسانی خود قرار دهند و خدماتی ارزشمند و نامی نیک از خود برجای بگذارند.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: خدمت باید صادقانه و با هدف کسب رضایت الهی انجام شود و نیت افراد باید خدایی باشد، زیرا همه افراد در برابر خداوند متعال حاضر شده و باید در قبال اعمال خود پاسخگو باشند.

حجت الاسلام فتحی تأکید کرد: همه مسؤولان در برابر ارباب رجوع پاسخگو باشند و در انجام کار آنها کوتاهی نکنند، زیرا رضای حق تعالی در انجام دقیق وظایف و کوتاهی نکردن در کار بندگان است.

وی در ادامه اظهار داشت: در انجام وظایف تنها باید رضای خدا را در نظر داشته باشیم و به خاطر شخص و جایگاه افراد کار نکنیم، وقتی کارها تنها برای کسب رضای الهی انجام شود خداوند متعال نیز جایگاه فرد را در هر دو جهان جایگاهی ویژه قرار می دهد.

مدیر سابق حوزه علمیه خواهران کرمانشاه بیان داشت: انقلاب اسلامی با از خودگذشتگی شهدا شکل گرفت و از مقبولیت عمومی در نزد مردم برخوردار است که این امر نشان دهنده مقبولیت نظام در میان اکثریت مردم است، مسؤولان باید امینانه به انجام وظیفه بپردازند تا خدشه ای بر پیکر انقلاب وارد نشود.

حجت الاسلام فتحی یادآور شد: مسؤولان و خدمتگزاران انقلاب باید گزارشی از عملکرد خود را در اختیار مردم قرار دهند تا مردم در جریان امورات قرار گیرند، مسؤولان باید همواره حق را به مردم بدهند زیرا مردم صاحبان اصلی انقلاب در کشور هستند.

استاد حوزه علمیه در پایان گفت: دولت و مسؤولان باید به صورت جدی با فساد و تبعیض مبارزه کنند و اجازه ندهند با خطای برخی افراد، چهره نظام مخدوش شود، انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی است و حل مشکلات مردم باید در اولویت کاری همه مسؤولان نظام قرار گیرد./857/202/ب2

ارسال نظرات