۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۴۴۶۶۹۳
با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی؛

مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد توسعه و عمران موقوفات سازمان اوقاف برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید بنیاد توسعه و عمران موقوفات سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی ریاست سازمان اوقاف برگزار شد.
تودیع و معارفه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عبدالرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید بنیاد توسعه و عمران موقوفات سازمان اوقاف و امور خیریه که در سازمان اوقاف برگزار شد با اشاره به اینکه کشور ما با وجود جوانانی مومن و خالص، معتقد به آرمان‌های حضرت امام توانسته از فشار تحریم‌ها بیرون بیاید، اظهار داشت: در اصل کشور ما امروز با حضور این جوانان به سوی جلو در حرکت است و این نشانگر حرکت ما به سوی رشد و بالندگی است.

وی ادامه داد: بنیاد توسعه و عمران موقوفات در اجرای عملیات‌های عمرانی در موقوفات تلاش بسیاری کرده است، این بنیاد دارای توان بالای علمی است و قابلیت زیادی برای اجرای طرح‌های عمرانی دارد و در اصل این بنیاد در عرصه وقف و اقتصاد مقاومتی نقش مهمی را ایفا کرده است.

در ادامه مراسم احمد ظریف جلالیان با اشاره به اینکه آقای عابدی زحمات زیادی را در این بنیاد کشیده‌اند ابراز داشت: موفقیت در امر هماهنگی و اطلاع رسانی است و امیدوارم که بتوانم مسؤولیت جدید را به نحو احسن به سرانجام برسانم.

در پایان مراسم از زحمات آقای عبدالرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه تقدیر و تشکر به عمل آمده و حکم مسؤولیت آقای احمد ظریف به عنوان رئیس جدید بنیاد توسعه و عمران موقوفات از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به ایشان واگذار شد./202/816/ب1

ارسال نظرات