۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۴۴۶۷۵۱
امام جمعه نرماشیر:

بر جام نقد پرداخت شد، دشمن وعده نسیه داد

امام جمعه نرماشیر با بیان اینکه برجام دارویی مفید برای کشور و ملت نیست، گفت: حمایت از تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی در عمل می تواند حلال مشکلات باشد که متاسفانه در این مدت کم رنگ بود، دولت می بایست توانمندی خود را در این راه به خدمت می گرفت؛ برجام نقد پرداخت شد و دشمن وعده نسیه داد.
برجام

حجت الاسلام روح الله ایران نژاد امام جمعه نرماشیر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: خدمت کردن برای کشور و مردم یک توفیق و نعمت الهی است، دو چهره تاریخ ایران که دلسوزانه و خالصانه برای مملکت و ملت، خدمت کردند شهیدان رجایی و باهنر بودند.

وی افزود: این دولت و دولتهای قبل باید از اسطوره های تاریخ کشور الگو برداری کنند؛ خلوص و خدمت برای رضای خدا از اهداف بزرگ شهید رجایی و شهید باهنر بود، که سبب رسیدن به خدا شدند.

امام جمعه نرماشیر تاکید کرد: در این سه سال دولت تدبیر و امید متاسفانه دستگاه اجرایی وقت خود را صرف برجام کرد، و نتیجه نهایی برجام به بد قولی و بد عهدی دشمن ختم شد، که ملت عزیز دیدند آمریکا دشمن ایران است.

وی بیان کرد: دستگاه اجرایی  می توانست در این مدت، وقت زیادی را از امورات خود، صرف پیشرفت جامعه کند؛ مشکلات اقتصادی و فرهنگی را به گونه ای دیگر حل کند، اشتغال را برای جوانان مهیا کند اینها را می توان با فراهم کردن امکاناتی در کشور ایجاد کرد.

حجت الاسلام ایران نژاد ابراز داشت: متاسفانه بعضی از دولتمردان روحیه انتقاد پذیری را ندارند، چه بسا اگر با مشورت منتقدان خود پیش می رفتند قطعا نتیجه بهتری از برجام برای جامعه و مردم رقم می خورد.

وی عنوان کرد: برجام دارو مفید برای کشور و ملت نیست، حمایت از تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی در عمل می تواند حلال مشکلات باشد که متاسفانه در این مدت کم رنگ بود، دولت می بایست توانمندی خود را در این راه به خدمت می گرفت، برجام نقد پرداخت شد و دشمن وعده نسیه داد.

امام جمعه نرماشیر اظهار داشت: این دولت در بهداشت و درمان و همچنین در ثبات بازار تا حدی موفق بوده که جای تشکر دارد، قوه مجریه باید برای ایجاد آرامش در جامعه بیشتر تلاش کند تا مردم بتواند راحت تر با مشکلات اقتصادی خود کنار بیایند.

حجت الاسلام ایران نژاد در پایان گفت: دستگاه اجرایی باید خود را از حواشی دور کند، و بتواند قدرت نقد پذیری خو را بالا ببرد تحمل انتقاد پذیری می تواند یکی از شاخصه های هر دستگاهی باشد./302/972/ب1

ارسال نظرات