۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۴۴۶۷۶۲
استاد حوزه علمیه بابل:

اشرافی گری مدیران مغایر با اصول انقلاب است

استاد حوزه علمیه بابل با بیان این مطلب که اشرافی گری مدیران مغایر با اصول انقلاب است، گفت: مسؤولیت در جمهوری اسلامی با تجمل گرایی و فیشهای حقوقی نامتعارف همخوانی ندارد و مدیر اشرافی و تجمل گرا موجب فاصله مردم از نظام اسلامی می شود.
انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام علی جعفری روشن، استاد حوزه علمیه بابل امروز در جمع هادیان سیاسی سپاه بابل با گرامیداشت سالروز شهادت شهید آیت الله محمدباقر حکیم، گفت: شهید حکیم روحانی برجسته مجاهدی بود که هم در سنگر علم و هم در سنگر جهاد خدمات بزرگی را به اسلام انجام داد.

وی با اشاره به مبارزات آیت الله حکیم و تأسیس مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق، افزود: شهید آیت الله سید محمدباقر حکیم پرچمدار بیداری اسلامی در عراق و مبارزه با نظام ظالمانه بعثی صدام بود.

مسؤول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه بابل با بیان گوشه ای از تلاشهای آیت الله حکیم برای شکل دادن به مقاومت اسلامی شیعیان عراق، اظهار داشت: مقاومت اسلامی امروز عراق مرهون مجاهدت علمای برجسته ای مانند آیت الله حکیم است که هیچگاه در برابر استکبار و ظلم عقب نشینی نکرد و با توجه به تهدیدات گروهک های تکفیری بعثی، با حضور در سنگر نمازجمعه شجاعت و استقامت خود را در مسیر حق نشان داد.

وی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، خاطرنشان کرد: سادگی و بی آلایشی شهیدان رجایی و باهنر در کنار ایمان الهی و اطاعت از ولی فقیه موجب ماندگاری این دو دولتمرد در نظام اسلامی شد.

حجت الاسلام جعفری روشن ضمن دعوت از مسؤولان برای الگوگیری از راه و مشی شهیدان رجایی و باهنر، تصریح کرد: دولتمردان در همه ابعاد از شهیدان رجایی و باهنر الگو بگیرند.

وی اشرافی گری مدیران را مغایر با اصول انقلاب عنوان کرد و افزود: کار و خدمت صادقانه به مردم در جمهوری اسلامی با دکوراسیون آنچنانی، اتومبیل های لوکس و فیشهای حقوقی نامتعارف همخوانی ندارد بلکه همت و کار تلاش جهادی از مدیران مورد انتظار مردم و رهبر معظم انقلاب است.

استاد حوزه علمیه با توصیه به مسؤولان دولت برای تطبیق رفتار خود با معیارهای مطرح شده از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری، گفت: استکبارستیزی، کار جهادی و خدمت بی منت به مردم باید از سوی مدیران و مسؤولان دیده شود.

وی ادامه داد: امروز نگرانی های جدی از سوی علما و مردم نسبت به دولت، در نگاه سیاسی و جناحی به ارزشهای اسلامی در کشور دیده می شود.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به نگرانی های جدی مقام معظم رهبری درباره نفوذ آمریکا به کشور، اظهار داشت: بهترین تبلیغ برای دولتمردان، کار و تلاش برای خدمت صادقانه به مردم است تا همه مردم با همه وجود ابعاد خدمت دولتمردان را احساس کنند و راه نفوذ دشمنان بسته شود.

وی افزود: مدیریت اشرافی در نظام جمهوری اسلامی جایی ندارد و مدیر اشرافی و تجمل گرا موجب فاصله مردم از نظام اسلامی می شود./1313/202/ب2

ارسال نظرات