۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۴۴۶۷۷۶
استاد حوزه علمیه سیرجان:

هدف دشمن تضعیف روحیه جوانان ایرانی است

کارشناس مسائل دینی با بیان این که هدف دشمن تضعیف روحیه جوانان ایرانی است، گفت: جوانان با رفتن به مسجد و الگو گرفتن از اهل بیت(ع) سعی کنند که فریب دشمن را نخورند و از دشمن دوری کنند.
حضور جوانان در اعتکاف

حجت الاسلام محمد علی مظفری، استاد حوزه علمیه سیرجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درکرمان، گفت: خطر منافق در کشور از خطر کفر در جامعه بیشتر است، چرا که منافق ظاهر و باطن یکسانی را ندارد.

وی افزود: یکی از خصوصیات منافق این بوده که از راه اسلام وارد شده و اسلام را به نابودی می کشد و فرد منافق می خواهد با ترفندهای خود مردم را از دین اسلام دور کند.

استاد حوزه علمیه سیرجان با توجه به این که منافق همیشه در بین مردم شبهه فراکنی می کند، ابراز داشت: ایجاد دلسردی در بین مردم از نظام و اسلام  دو خصوصیتی بوده که منافق همیشه در وجود خود دارد و سعی می کند که با شبهه افکنی زیاد در بین مردم، وجود نظام را متزلزل کند.

وی خاطرنشان کرد: شخص منافق نقاط مثبت را نمی بیند و همیشه به مردم نقاط منفی نظام را بازگو می کند تا مردم از زندگی و کشور خود دلسرد شوند.

استاد حوزه علمیه سیرجان با بیان این که افراد باید از اشخاص منافق دوری کنند، بیان داشت: تنها راه نجات از فساد در جامعه این است که به دین اسلام عمل کنیم و در همه کارها پناه به خدا داشته باشیم.

وی ابراز داشت: دشمن امروز از راه هایی همچون ماهواره و شبکه های مجازی وارد زندگی افراد شده است و هدف اصلی دشمن این است که خانواده ها را از هم بپاشد و مردم را از دین اسلام دور کند.

کارشناس مسائل دینی با بیان این که هدف دشمن تضعیف روحیه جوانان ایرانی است، خاطرنشان کرد: جوانان با رفتن به مسجد و الگو گرفتن از اهل بیت(ع) سعی کنند که فریب دشمن را نخورند و از دشمن دوری کنند.

حجت الاسلام مظفری اظهار داشت: هدف اصلی روحانیان در جامعه این است که مردم را به امر به معروف و نهی از منکر دعوت کنند و روحانیان بدانند اگر مردم روزی به آن ها توهینی کنند، با سنگینی و با سلام از آن ها دور شوند.

وی با بیان این که استکبار، امروز برای از بین بردن روحانیت هر کاری را انجام می دهد، گفت: روحانیان با بصیرت کامل سعی کنند که خود را از اهداف دشمن دور نگه دارند و با ارتباط با مردم سعی کنند دین را به مردم یاد دهند.

وی در پایان گفت: افراد به تجملات دنیا اهمیتی ندهند و بدانند روزی باید این ثروت دنیا را کنار زده و به از این دنیا بروند./9707/302//ب2

ارسال نظرات