۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۴۴۶۸۱۵
امام جمعه بندر ریگ:

مردم عملکرد صادقانه مسؤولان را فراموش نمی‌کنند

حجت الاسلام هاشمی منش گفت: شهید رجایی و باهنر آنچه را دنبال می کردند با صداقت به مردم بیان می گفتند، عملکردهایی که صادقانه انجام شده باید برای مردم ملموس باشد.
امام جمعه بندر ریگ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش امام جمعه بندر ریگ صبح امروز در مسجد برکت این شهر، گفت: این هنر نیست که ما امروز دم از شهید رجایی و با هنر بزنیم اما با نگاه آنها در مسائل ساده زیستی فاصله داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در عمل باید اعلام کنیم که مطیع امر ولایتیم، باید از ساده زیستی شهید رجایی که خود بر سر صف نانوایی می رفت و نان می گرفت، خود برای زندگی روزمره اش زحمت می کشید، الگو بگیریم.

امام جمعه بندر ریگ به ولایت مداری شهیدان باهنر و رجایی اشاره و اظهار کرد: این دو شهید در واقع مصداق و الگوی بارز ولایت مداری هستند، امروز کسی که ادعای تقلید از مقام معظم رهبری می کند باید در عمل در مسیر ولایت حرکت کند و آن را به رخ جهانیان بکشاند، باید عملا فرزند مجلس بودن، خادم ملت بودن را نشان بدهند، شهید رجایی و با هنر یک انسان بدین شکل بودند.

حجت الاسلام هاشمی منش خاطرنشان کرد: این دو شهید آنچه را دنبال می کردند با صداقت به مردم بیان می کردند، در بیان مسائلی که باید مردم آگاهی داشته باشند، به بهانه پست و صندلی، مقام از آن چیزی که واقعیت ندارد نگویید که جز ضربه زدن به نظام چیزی را دنبال نمی کند، عملکرد هایی که صادقانه انجام شده باید برای مردم ملموس باشد.

وی درباره استکبارستیزی این دو شهید بزرگوار عنوان کرد: از خصوصیت دیگر این دو شهید استکبار ستیزی است، آنی و کمتر از آنی در برابر استکبار و مخالفان نظام جمهوری اسلامی چه در داخل و چه در خارج کوتاه نیامدند، امروز هم باید این عظمت و عزت حفظ بشود و راه شهدا را که سختیهای زیادی دارد، ادامه بدهیم و افتخار کنیم.

امام جمعه بندر ریگ تصریح کرد: امروز برای اینکه ما ببینم چقدر با راه شهدا فاصله داریم یا نزدیکیم، کلام رهبر انقلاب، کلام روحانی امام برای ما می تواند درس باشد، باید ببینیم چقدر به اهداف این ها نزدیکم.

حجت الاسلام هاشمی منش مطرح کرد: امروز متاسفانه گاهی می بینیم بعضیها وقتی پست و مقامی می گیرند چنان قیافه ای می گیرند، این قطعا با زندگی این شهیدان، این مردان حکومتی ما فاصله دارد.

وی بیان داشت: سعی کنیم آنچه که خود عمل کردیم و آنچه که افتخارات خودمان است، آن را بیان بکنیم، تخریب این و آن به بهانه اینکه به هر حال سختیها و مسائلی بود این نمی تواند کار پسندیده ای باشد، آنچه خود کردی برای مردم بیان کنید، حالا در دولت قبل مشکلاتی بوده مردم دیدند و لمس کردند نیازی به گفتن نیست.

امام جمعه بندر ریگ تاکید کرد: من این توصیه را دارم در این زمینه تلاش و حرکت شود و آنچه خودمان خدمت کردیم به مردم بیان کنیم، آنچه کاستی داریم و در حیطه کاری ما است با افتخار آن را به مردم بگوییم و آنچه اگه عملا از قدرت و حیطه کاری ما خارج است راحت به مردم بیان کنیم./203/846/ب1

ارسال نظرات