۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۴۴۶۸۲۶
مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی مساجد لرستان مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از حداکثر ظرفیتها در راستای تقویت برنامه های کانونهای فرهنگی

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان با تأکید بر ضرورت استفاده از حداکثر ظرفیتها در جهت تقویت کانونهای فرهنگی هنری مساجد، گفت: با استفاده از این ظرفیتها باید در جهت تربیت اسلامی جوانان گام برداشت.
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، ظهر امروز در نشست اوقات فراغت که در دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه برنامه های اوقات فراغت رو به پایان است، گفت: تقویت برنامه های اوقات فراغت همچنان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رسالت کانونهای فرهنگی و هنری مساجد آشنا کردن نسل جوان و نوجوانان با احکام و قرآن است، اظهار داشت: تقویت اعتقادات نسل جوان باید جزء مهم ترین رویکرد برنامه های اوقات فراغت قرار گیرد.

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد لرستان با اشاره به هجمه های فرهنگی و هدف قرار دادن نسل جوان در این هجمه ها، افزود: تقویت اعتقادات جوانان راه مقابله با هجمه های فرهنگی است.

وی با تأکید بر این که خروجی برنامه های اوقات فراغت در عمل باید مشاهده شود، خاطرنشان کرد: از فرصتها باید در جهت تحقق ارزشها و مقابله با آسیبهای اجتماعی بهره برد.

حجت الاسلام موسوی جذب جوانان به مساجد، نهادینه سازی فرهنگ دینی، نشاط و تفریح را مهم ترین اولویت برنامه‌های اوقات فراغت امسال در کانونهای فرهنگی و هنری مساجد عنوان کرد و گفت: هدف از این برنامه ها تربیت اسلامی جوانان است.

وی یادآور شد: در راستای تربیت اسلامی جوانان نوع برخورد و احترام با بزرگترها به کودکان، جوانان و نوجوانان در کانونهای فرهنگی هنری مساجد باید مورد توجه قرار گیرد.

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان خطاب به مدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان، تأکید کرد: باید از ظرفیتهای موجود در جهت رونق برنامه های اوقات فراغت کانونهای مساجد استان استفاده شود.

وی یادآور شد: همه کانونها در پایان طرح اوقات فراغت باید گزارش آماری خود را در سایت کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان ثبت کنند./9459/202//ب2

ارسال نظرات