۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۴۴۶۸۲۷
از سوی مؤسسه تبلیغی بیان هدایت؛

نخستین دوره آموزشی سخنرانی تصویری برگزار می شود

رییس مؤسسه تبلیغی بیان هدایت از برگزاری نخستین دوره آموزشی سخنرانی تصویری خبرداد و گفت: سخنرانی تصویری از شیوه های نوین ارائه تبلیغی است و در انتقال مفاهیم دینی تأثیر فراوانی دارد.
مؤسسه تبیغی بیان هدایت

حجت الاسلام محمدرضا محمودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی سخنرانی تصویری( پرده خوانی) بیان داشت: سخنرانی تصویری از شیوه های نوین ارائه تبلیغی است و در انتقال مفاهیم دینی تأثیر فراوانی دارد.

رییس مؤسسه تبلیغی بیان هدایت ادامه داد: این مؤسسه با بیش از 7 سال فعالیت در زمینه سخنرانی تصویری نخستین دوره آموزشی سخنرانی تصویری را برگزار می کند.

وی در زمینه سرفصل های این دوره آموزشی بیان داشت: از سرفصل های این دوره می توان به مبانی اجرائی مالتی مدیا، مبانی تحریک احساس، مهارت های نقد بازی های رایانه ای و نقد فیلم آسیب های فضای مجازی ماهواره ای، تدوین مقدمات و آشنایی با نرم افزار اشاره کرد.

حجت الاسلام محمودی به شرایط نام نویسی و مزایای دوره آموزشی سخنرانی تصویری اشاره کرد و گفت: بهره مندی از اساتید مجرب، اعطای گواهینامه پایان دوره، جذب ممتازین در مؤسسه، دسترسی به سخنرانی های تصویری مؤسسه از شرایط نام نویسی در این دوره آموزشی است.

وی اضافه کرد: شرایط نام نویسی در این دوره اتمام مقدمات، داشتن انگیزه برای فعالیت در زمینه سخنرانی تصویری، قبولی در مصاحبه و پرداخت مبلغ 50 هزار تومان پس از پذیرش نهایی است؛ این دوهه آموزشی به صورت فشرده در دو پنج شنبه و جمعه برگزار می شود.

مبدع سخنرانی تصویری خاطرنشان کرد: طلاب دارای شرایط می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نام نویسی در این دوره آموزشی تا 26 شهریور به سامانه اینترنتی مؤسسه بیان هدایت به آدرس bayanehedayat.ir مراجعه کنند./1324/ت302/ب1

ارسال نظرات