۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۴۴۶۸۳۶
امام جمعه ماهان:

بهترین تبلیغ برای دولت، اقدام و عمل در زمینه اقتصاد مقاومتی است

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به این که بهترین تبلیغ برای دولت، اقدام و عمل در کارهای اقتصاد مقاومتی است، گفت:  اگر دولت بتواند کارهای خود را به خوبی در سطح کشور به پایان برساند و اقتصاد مقاومتی را در اولویت نخست خود قرار دهد، می تواند اعتماد مردم را به خود جلب کند.
امام جمعه ماهان

حجت الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: مهمترین هدف شهیدان رجایی و باهنر در اداره کردن حکومت، کسب رضایت خدا بود.

وی افزود: زمانی که انسان هدف خود را رضایت خدا بداند در این صورت می تواند دنیا را با کارهای خود متحول کند زیرا دیگر خدا به او کمک می کند و او را از خطرات احتمالی که از سوی شیطان است، دور می کند.

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به این که نیت پاک در زندگی خیلی مهم است، اظهار داشت: اخلاص، تقوا، جهادی کارکردن و دوری از تجملات از خصوصیاتی بوده که شهیدان رجایی و باهنر در زندگی خود داشتند.

وی ابراز داشت: در زندگی امروز جامعه متأسفانه نیتهای افراد خراب شده و زمانی که بر روی کار می آیند هدفشان کسب رصایت خدا نبوده و فقط به فکر منفعت و پیروز شدن خودشان هستند و اگر کاری را هم انجام می دهند به سبب این است که دوباره رأی جمع کنند.

حجت الاسلام محمدزاده با بیان این که ولایت فقیه را محور اصلی زندگی خود بدانیم، ادامه داد: هر دولتی که فرمایشات مقام معظم رهبری را در جامعه عملی کند، به پیروزی و موفقیت می رسد اما زمانی که ولی فقیه را نایده بگیرد، در حکومت داری به مشکلات زیادی برخورد می کند.

وی تصریح کرد: بهترین تبلیغ برای دولت، اقدام و عمل در کارهای اقتصاد مقاومتی است چرا که اگر دولت بتواند کارهای خود را به خوبی در سطح کشور به پایان برساند و اقتصاد مقاومتی را در اولویت اول کار خود قرار دهد، می تواند اعتماد مردم را به خود جلب کند.

امام جمعه ماهان بیان کرد: هر زمان که دولت در کاری عزم و اراده ای داشته باشد، آن کار را به پایان می رساند اما اگر فقط به صرف گفتن باشد و نخواهد کاری را انجام دهد، آن کار را همچون مبارزه با قاچاق انجام نمی دهد.

وی ابراز داشت: انسانها کمی دقت کنند و نگاه کنند که چه طور یک کامیون بزرگ پر از کالاهای قاچاق از مرز عبور کرده و به تهران می آید و این نشان از این دارد که دستهایی پشت پرده است که قوه قضاییه باید وارد عمل شود.

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به این که شهیدان رجایی و باهنر فرمایشات امام را در کشور عملی می کردند، خاطرنشان کرد: شهید رجایی و باهنر مطیع امام بودند و هر حرفی را که امام می زدند بلافاصله آن را انجام می دادند.

وی در پایان گفت: همه مردم دست به دست هم بدهند تا بتوانیم کشوری نیرومند از جهت اقتصادی داشته باشیم زیرا دولت  و مردم باید در جهت اقتصاد مقاومتی در جامعه کمک کنند./302/9707/ب1

ارسال نظرات