۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۴۴۶۸۴۷
نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی:

عملکرد دولت در حوزه اشتغال و معیشت مطلوب نبوده است

نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت توجهی به اقتصاد مقاومتی و رهنمود های رهبری در این زمینه نداشته است، گفت: دولت عملکرد مناسبی در حوزه اشتغال و معیشت مردم نداشته است.
حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا، نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تبریک به مناسبت هفته دولت و آرزوی موفقیت برای خدمتگزاران صادق نظام، مطرح کرد: عملکرد دولت در بعضی از بخش ها مثل حوزه درمان قابل قبول و موفق تر از بخش های دیگر بوده است.

نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: متأسفانه عملکرد دولت در حوزه اشتغال و حوزه معیشت مطلوب نبوده و در واقع کارنامه قابل قبولی از خود به نمایش نگذاشته است.

وی با اشاره به عملکرد دولت درباره مبارزه و برخورد با مفسدان اقتصادی، گفت: در بخش مبارزه با مفاسد اقتصادی، فیش های نجومی و حقوق های کلان که برخی از مسؤولان ناعادلانه از بیت المال برداشت کرده اند و با این عمل به انقلاب و نظام ظلم روا داشته، نیز عملکرد قابل قبولی نداشته است و سبب نارضایتی ملت شده اند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دولت با فقدان های جدی رو به رو است، اما متأسفانه در حوزه های متعدد دیگر از جمله راهسازی، کشاورزی و به ویژه در حوزه روستایی نمره قابل قبولی را کسب نکرده است.

حجت الاسلام حسینی کیا بیان داشت: دولت برخورد مطلوبی با منتقدان از جمله دانشگاهیان، حوزویان و جوانان انقلابی در زمینه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و موارد دیگر را ندارد و این از نقاط ضعف دولت تدبیر و امید به شمار می رود.

وی به عوامل ضعف دولت یازدهم اشاره کرد و ابراز داشت: عدم توجه به اقتصاد مقاومتی و بی اعتنایی به رهنمودهای رهبر درباره تحقق اقتصاد به واسطه عملیاتی ساختن اقتصاد مقاومتی یکی از مشکلات و نقاط ضعف دولت تدبیر و امید به شمار می رود که همین عامل سبب لنگ شدن عوامل دیگر در این دولت است.

نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دولت باید نگاهش را از بیرون مرزها به داخل کشور معطوف کند و با اجرای اقتصاد مقاومتی بتواند گره از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باز کند.

این مسؤول ادامه داد: متأسفانه بخش عظیمی از واردات بی رویه و جز کالاهای غیر ضروری است، واردات بی رویه و بدون برنامه سبب تعطیلی کارخانجات شده و دولت و نظام را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

حجت الاسلام حسینی کیا در پایان ابراز داشت: مردم و فرزندان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس با دستان خالی تحریم ها را کنار زده و در برابر ابرقدرت ها ایستادگی کردند، از این رو دولت باید تدابیری برای استفاده از ظرفیت های داخلی و نیروی جوان، مستعد و انقلابی برای برون رفت از مشکلات متعدد نظام اتخاذ کند./967/302/ب2

ارسال نظرات