۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۴۴۶۸۸۱
امام جمعه قلعه گنج:

دولتمردان برای رفع مشکلات مناطق محروم تلاش کنند

امام جمعه قلعه گنج گفت: دولتمردان در جهت رفع مشکلات جامعه به ویژه در مناطق محروم در ابعاد مختلف فرهنگی و اقتصادی تلاش بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند.
امام جمعه قلعه گنج

حجت الاسلام احمد نجنو امام جمعه قلعه گنج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: هفته دولت، یک فرصت تقدیر برای همه دولتمردانی است که خالصانه برای مردم خدمت کردند و هم فرصتی است که دولت عملکرد یکساله خود را خودآزمایی کند که طی یکسال گذشته چقدر در خدمتگزاری به مردم موفق بوده است.

وی بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر خدمت بی منت به خلق داشتند؛ بنابراین دولتمردان باید بیندیشند طی یکسال چقدر تفکرات خود را به تفکرات این شهیدان نزدیک کردند و در مسیر آنان گام برداشتند.

امام جمعه قلعه گنج تصریح کرد: امروزه بهترین ملاک برای دولتمردان مطالبات مقام معظم رهبری است و ایشان هرسال در هفته دولت با دولتمردان نشستی را دارد؛ بنابراین دولتمردان باید خود را هر سال محک بزنند که ببینند طی یکسال گذشته چقدر به فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل پوشاندند.

حجت الاسلام نجنو خاطرنشان کرد: اگر دولتمردان طی یکسال خود را در خدمت به مردم موفق دیدند مردم نیز به موقع در عرصه های مختلف سیاسی پاسخ خواهند داد و اگر اینگونه نباشد مردم نیز پاسخگو نخواهند بود.

وی ابراز کرد: مردم توانمند هستند و می‌ توانند روی پای خود بایستند و مثل کوه از تمامیت انقلاب دفاع می‌ کنند، اگر دولت در این زمینه کمک کند این مردم می‌ توانند اقتصاد را شکوفا کنند.

امام جمعه قلعه گنج ادامه داد: هفته دولت فرصت مناسبی برای تشریح دستاوردهای نظام است و فرصت خوبی برای ارائه خدمات دولت به مردم  و فرصتی برای بیان انتظارات مردم از دولت است.

حجت الاسلام نجنو یادآور شد: پایبندی به اصول نظام جمهوری اسلامی ایران مهمترین ویژگیهای دولتمردان نظام است و دولتمردان در جهت مشکلات جامعه به ویژه در مناطق محروم در ابعاد مختلف فرهنگی و اقتصادی برای رفع مطالبات مردم تلاش بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند./303/9709/ب1

ارسال نظرات