۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۵
کد خبر: ۴۴۶۹۴۶
معاون وزیر خارجه سابق ایران:

تروریسم ابزار دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران است

معاون وزیر خارجه سابق ایران گفت: دشمنان برای مقابله با کشورمان که بر اسلام و مردم تکیه کرده و پیروز شده از هر وسیله استفاده کردند که یکی از آنها تروریسم است.
محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، منوچهر محمدی معاون وزیر خارجه سابق ایران، امروز در همایش «ایران علیه تروریسم» که در دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ترور، گفت: تروریسم بر دو اصل استوار است یکی انحراف در اعتقادات و افکار مردم و دیگری حمایت مالی و تسلیحاتی است.

محمدی عنوان کرد: دشمنان برای مقابله با کشورمان که بر اسلام و مردم تکیه کرده و پیروز شده از هر وسیله استفاده کردند که یکی از آنها تروریسم است.

وی افزود: اگر جمهوری اسلامی ایران را به یک انسان تشبیه کنیم دارای سر، تن و روح است، مکتب روح آن، مردم تن آن، نخبگان و رهبران سر آن هستند، دشمن در قدم اول تلاش کرد که روح را از این بدن جدا کند یعنی مکتب و تفکرات انقلابی را به انحراف بکشاند.

معاون وزیر خارجه سابق ایران در ادامه اظهار داشت: زمانیکه در این دسیسه و نقشه موفق نشدند قصد رهبران و نخبگان جامعه را کرده و از دو طریق ترور فیزیکی و شخصیتی دست به اقدام زدند هر زمان در ترور فیزیکی موفق نمی‌شدند دست به ترور شخصیتی می‌زدند.

محمدی بیان داشت: دشمنان انقلاب برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کردند از همه عناصر وابسته به خود در داخل و خارح ایران استفاده کنند که یکی از این عناصر گروه منافقین بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گروه منافقین در کشور ما جنایات زیادی انجام دادند زمانی که از طریق ترور شخصیت‌ها و نخبگان نظام به اهداف خود دست پیدا نکردند به توده مردم حمله‌ور شدند تا با  ایجاد ترس و وحشت، آنان را از نظام و انقلاب جدا کنند./807/پ202/ج

ارسال نظرات