۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۴۴۶۹۴۸

همایش «ایران علیه تروریسم» برگزار شد

همایش «ایران علیه تروریسم» در دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین برگزار شد.
ارتش تروریستی آزاد 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش «ایران علیه تروریسم» امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین تقوی، رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه ایران، منوچهر محمدی و سید جواد هاشمی‌نژاد، دبیر کانون هابیلیان در دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، برگزار شد.

سید جواد هاشمی‌نژاد دبیر کانون هابیلیان با اشاره به مساله ترور در ایران، گفت: کشور ما ایران پس از پیروزی انقلاب همواره قربانی ترور بوده است در حالیکه دشمنان با این وسیله به اهداف خود دست پیدا نکردند.

وی افزود: برخی کشورهای اروپایی و غربی همواره از گروه‌های تروریستی حمایت کردند، در این زمینه نیز جای قاتل و مقتول را عوض می‌کنند.

دبیر کانون هابیلیان با اشاره به اینکه آنچه امروز به عنوان ترور در منطقه صورت می‌گیرد در دهه 60 از سوی منافقین در کشور ما انجام می‌گرفت، عنوان کرد: گروه منافقینی که از سوی عربستان حمایت می‌شود مورد غضب مردم ایران است.

هاشمی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: مدعیان حقوق بشر و دموکراسی با حمایت همه جانبه از گروه‌های تروریستی به جنایات آنها دامن زده و هنگام شکست نیز به یاری آنها می‌شتابند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با وجود این همه توطئه امروز کشور ما ایران با رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب یکی از امن‌ترین و مقتدرترین کشورهای منطقه است.

شایان ذکر است که در پایان این مراسم از تعدادی خانواده‌ شهدای ترور تقدیر و تجلیل به عمل آمد./202/807/ب1

ارسال نظرات