۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۴۴۷۰۰۴
امام جمعه بروجرد:

ارتقای کیفیت محصولات داخلی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه بروجرد با اشاره به ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی برای تحول اقتصادی در کشور، گفت: ارتقای کیفیت محصولات داخلی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درخرم آباد، حجت الاسلام جسن ترابی، ظهر امروز در نشست جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام جمعه شهرستان بروجرد برگزار شد، گفت: فرهنگ زیرساخت است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به فرهنگ کشور، افزود: دشمن همواره به دنبال ترزیق فرهنگ غربی در جامعه و ترویج بی بند و باری بین نسل جوان است.

امام جمعه بروجرد تبیین و ترویج آموزه های دینی و تقویت اعتقادات جوانان را راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست.

وی در ادامه به بحث اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی و بکارگیری مؤلفه های اقتصادی نیازمند فرهنگ سازی است.

حجت الاسلام ترابی تأکید کرد: با انجام کار فرهنگی و فرهنگ سازی در جهت استفاده از محصولات داخلی باید بر توان داخلی کشور تکیه کرد.

وی با بیان اینکه توجه مردم به محصولات داخلی نیازمند فرهنگ سازی و ارتقای کیفیت محصولات است، افزود: وجدان و انضباط کاری باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه برخی مسؤولان همواره دم از واردات می زنند، اظهار کرد: در فرهنگ وارداتی اقتصاد مقاومتی جایی ندارد.

وی با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی باید در مقام عمل مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد:‌ اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی باید در سالهای آینده نیز همچنان مورد تأکید باشد./9459/203/ب2

ارسال نظرات