۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۴۴۷۰۳۵
رییس دانشکده علوم قرآنی لرستان:

گسترش فعالیتهای قرآنی لازمه پویایی جامعه است

رییس دانشکده علوم قرآنی خرم‌آباد با بیان اینکه لازمه رشد و پویایی جامعه گسترش فعالیتهای قرآنی است، گفت: برای گسترش این فعالیتها باید نهادها و مؤسسات قرآنی مورد حمایت قرار گیرند.
قرآن کریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام جعفر بچاری، ظهر امروز در دیدار با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان گفت: جهاد دانشگاهی به‌ عنوان یک نهاد انقلابی نقش بسزایی در راستای تحقق فعالیتهای دانشکده علوم قرآنی دارد.

وی به فعالیت دانشکده علوم قرآنی اشاره کرد و گفت: در این دانشکده قرآنی در دو رشته دانشجو پذیرش می شود و راه اندازی مقطع کارشناسی ارشد نیز از دیگر برنامه های ین دانشگاه است.

رییس دانشکده علوم قرآنی خرم‌آباد با اشاره به ظرفیتهای استان لرستان در زمینه علوم قرآنی، افزود: در استان ظرفیتهای قرآنی خوبی در زمینه حفظ و قرائت قرآن وجود دارد و باید این ظرفیتها همچنان تقویت شود.

وی با اشاره به استیجاری بودن ساختمان دانشکده علوم قرآنی در استان لرستان، بیان داشت: زمینی به مساحت هشت هکتار برای ساخت این دانشکده در کمالوند خرم آباد در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام بچاری نبود خوابگاه را از مشکلات اساسی در جهت جذب دانشجو عنوان کرد و گفت: برای جلوگیری از مهجور شدن فعالیتهای قرآنی و افزایش پذیرش دانشجو در دانشکده علوم قرآنی نیازمند حمایت مسؤولان هستیم.

وی با اشاره به توانایی دانشجویان دانشکده علوم قرآنی خاطرنشان کرد: دانشجویان ما در المپیادهای قرآن رتبه های برتر را کسب کرده و ظرفیتی عظیم برای گسترش فعالیتهای قرآنی در جامعه هستند.

رییس دانشکده علوم قرآنی خرم‌آباد گسترش فعالیتهای قرآنی را لازمه توسعه و پیشرفت دانست و گفت: برای شکوفایی فعالیتهای قرآنی باید نهادهای متولی امر مورد حمایت و توجه مسؤولان قرار گیرند.

وی یادآور شد: گسترش فعالیتهای قرآنی نقش بسزایی در تقویت اعتقادات مردم به ویژه نسل جوان دارد و در کاهش آسیبهای اجتماعی مؤثر است./9459/202//ب2

ارسال نظرات