۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۴۴۷۰۳۹
همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه؛

جشن «هلهله فرشته ها» در قم برگزار می شود

جشن هلهله فرشته ها همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در قم و پنج شهر کشور برگزار می شود.
جشنواره هلهله فرشته ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علیرضا امیدواریان ظهر امروز در نشست خبری هشتمین جشنواره هلهله فرشته ها با بیان اینکه جشن همزمان با گرامیداشت هفته ازدواج در استان قم برگزار می شود، اظهار کرد: هشتمین جشنواره هلهله فرشته ها همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع)  و حضرت فاطمه(س)  در حسینیه شهدای قم برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این مراسم که با اجرای سید جواد هاشمی برگزار می شود، حجت الاسلام عباس ولدی به سخنرانی خواهد پرداخت و حاج محمدرضا طاهری، حاج سید مهدی میرداماد و کربلایی حسین طاهری به مدیحه سرایی می پردازند.

مدیرعامل بنیاد خیریه یازهرا (س)  با اشاره به تلاش این موسسه در ترویج ازدواج آسان در جامعه، بیان کرد: در این راستا در این روز 110 جهیزیه به زوج های جوان اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه طبق سنت ایرانیان جشن پاتختی آسمانی نیز با حضور هزاران بانوی قمی روز یکشنبه با اجرای آزاده نامداری برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در این مراسم دکتر مهدی دوایی به سخنرانی خواهد پرداخت و حاج سید علی حسینی نژاد نیز به مدیحه سرایی می پردازد.

امیدواریان با اشاره به دعوت از استاد جمشید مشایخی و همسرش برای معرفی به عنوان زندگی موفق در جشن پاتختی آسمانی، افزود: طبق هماهنگی های به عمل آمده جشنواره هلهله فرشته ها در شهرهای کاشان، تهران، شیراز و اهواز نیز برگزار می شود./858/پ202/ب1

ارسال نظرات