۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۳
کد خبر: ۴۴۷۱۶۱
حجت الاسلام نبویان:

دشمنی استکبار با انقلاب تمامی شدنی نیست

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: براساس آیات قرآن کریم دشمنی کفار که نمونه بارز آن آمریکا است هیچ وقت تمام نمی شود چرا که مشکل و دشمنی کفار، اسلام و دین و مکتب سیدالشهدا(ع) است.
نبویان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمود نبویان نماینده سابق مجلس شورای اسلامی چهارشنبه شب در یادواره 8 شهید سرفراز انقلاب اسلامی منطقه طفلان مسلم نیروگاه قم گفت: هسته ای علت دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه علت اصلی آن اسلام و دین مردم ایران است.

وی افزود:  آمریکا از ابتدای انقلاب اسلامی با بلوکه کردن اموال مردم ایران در بانک های خود دشمنی را آغاز کرد و برای ادامه دشمنی خود گروهک های منافقین را راه اندازی کرد که حدود 16 هزار ترور به وسیله این گروهک ها انجام شد که همه آنها به دستور آمریکا بود.

حجت الاسلام نبویان ادامه داد: دشمنی آمریکا با ترور شخصیت ها و مسوولان کشور تمام نشد و بعد جنگ 8 ساله را به وسیله صدام راه اندازی کرد که در این جنگ نابرابر 37 کشور جهان مقابل ایران قرار گرفتند اما ملت ایران با پشتوانه خداوند متعال در برابر همه دنیا پیروز شد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود اینکه همه دنیا و ملت ایران دانستند که با کمک خداوند متعال می شود در برابر همه دنیا مقاومت و ایستادگی کرد پس چرا امروز برخی از مسؤولان دست های خود را در برابر آمریکا بالا برده اند.

وی عنوان کرد: براساس آیات قرآن کریم دشمنی کفار که نمونه بارز آن آمریکا است هیچ وقت تمام نمی شود چرا که مشکل و دشمنی کفار، اسلام و دین و مکتب سیدالشهداء(ع) است.

حجت الاسلام نبویان با اشاره به عملکرد مسوؤلان دیپلماسی کشور اظهارداشت: امروزه متأسفانه دیپلماسی قرآن و سیدالشهداء که به عبارتی دیپلماسی ایثار و مقاومت است زیر پا گذاشته شده است و دیپلماسی غرب جایگزین آن شده است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیه 51 سوره مائده ابراز داشت: امروز هر شخصی ادعا کند که باید با آمریکا ارتباط برقرار کرد باید خود او را آمریکایی دانست.

وی در پایان گفت: کسانی که ادعا می کنند با برجام عزت پیدا کردیم سخت در اشتباه هستند چرا که با وجود برجام اقتدار و قدرت خود را در برابر دشمنان از دست دادیم و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس خصوصا عربستان در برابر ایران مدعی شده اند./1325/پ202/ج1

ارسال نظرات