۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۴۴۷۱۸۴
مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد خوزستان خبر داد؛

برگزاری دوره اندیشه های آسمانی با حضور مدیران کانونهای مساجد خوزستان در مشهد

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان از برگزاری دوره اندیشه های آسمانی با حضور 97 مدیر کانون های مساجد استان در مشهد مقدس خبر داد.
دوره اندیشه های آسمانی

حسین براتی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبر گزاری رسا در اهواز، با اشاره به سیاست های ابلاغی از سوی ستاد عالی کانون های مساجد در باره پرداختن به امور آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: امسال نیز دوره آموزشی اندیشه های آسمانی همچون سال های گذشته به مدت 4 روز و به صورت متمرکز در مشهد مقدس برگزار می شود.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با بیان اینکه پس از ثبت نام در سایت دبیرخانه مساجد و انجام مصاحبه های اولیه 72 برادر از مدیران کانون های مساجد استان انتخاب شدند، اظهار داشت: این مدیران با توجه به ویژگی های موجود در سایت مربوطه و آیین نامه اجرایی دوره آموزشی انتخاب و دیروز اعزام شدند و از روز جمعه دوره برادران آغاز و در دوشنبه پایان خواهد یافت.

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دوره خواهران هفته آینده پس از اتمام دوره برادران برگزار خواهد شد، ابراز داشت: دوره ویژه خواهران از 15 تا 21 شهریورماه در مشهد مقدس برگزار و از میان خواهران و با توجه به ویژگی های موجود در سایت مربوطه و آیین نامه اجرایی دوره آموزشی 25 مدیر انتخاب شدند که از روز دوشنبه اعزام و دوره خود را از چهارشنبه و به مدت 4 روز پی خواهند گرفت.

براتی با بیان اینکه اساتید مطرح و شاخصی برای این دوره مشخص شدند، افزود: بخش آموزشی در این دوره مورد توجه ویژه است و این دوره تأثیر فراوانی در بالا بردن سطح علمی، آموزشی و تبلیغی مدیران کانون های مساجد در حوزه دین و به ویژه مسجد و کانون ها دارد و ان شاء الله مدیران از فضای معنوی بهره مند شوند تا در مراجعه با مساجد و کانون ها نهایت استفاده از اندوخته های خود را داشته باشند.

وی در پایان به دقت ها و اهتمام خاص در انتخاب مدیران برای این دوره اشاره و خاطرنشان کرد: مطابق با سهمیه اعلام شده مدیران کانون ها را برای این دوره انتخاب کردیم./9456/303/ب2

ارسال نظرات