۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۴۴۷۲۲۳

تشییع پیکر پنج شهید مدافع حرم در قم

در آستانه سالروز شهادت امام جواد(ع) پیکر پنج شهید مدافع حرم امروز در قم تشییع و به خاک سپرده شد.
شهید مدافع حرم شهید مدافع حرم شهید مدافع حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در آستانه سالروز شهادت امام جواد(ع) پیکر پنج شهید مدافع حرم امروز در قم تشییع و به خاک سپرده شد.

آیین تشییع شهدای لشکر فاطمیون و تیپ زینبیون با حضور طلاب و روحانیون، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم از مضجع شریف امامزاده ابراهیم(ع) به سمت حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

شایان ذکر است حجت الاسلام سید حسن اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم، سید جواد هاشمی رییس بنیاد شهید استان قم، احمد امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ، غلامرضا احمدی فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) قم، جمعی از فرماندهان سپاه استان قم و گردان فاتحین و فاطمیون در این مراسم حضور داشتند.

.

همچنین شهدای لشکر فاطمیون به نام‌های حسین رضایی، سید مصطفی حسینی و عباس کامل و دو شهید از تیپ زینبیون به نام های مظاهر حسین پادشاه و مدثر حسین در راه دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) و در نبرد با داعش تکفیری در سوریه به شهادت رسیدند.

پیکر مطهر شهدای مدافع حرم پس از تشییع در حرم شریف حضرت معصومه(س) و نماز میت توسط آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، برای انجام مراسم خاکسپاری به قطعه شهدای مدافع حرم بهشت معصومه(س) قم منتقل شد./978/پ202/س

 

ارسال نظرات