۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۴۴۷۲۳۳
سرپرست حوزه های علمیه لرستان:

مدارس علمیه برادران لرستان ارتقا می یابد

سرپرست حوزه های علمیه لرستان از ارتقای مدارس علمیه برادران استان خبر داد و گفت: در این راستا طرح تکمیل ساختمان مدارس، احداث ساختمان جدید و راه اندازی مدرسه در دستور کار قرار دارد.
مرکز مدیریت حوزه علمیه

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: هم اکنون 13 مدرسه علمیه برادران در سطح یک و دو مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه ارتقای سطح علمی و توسعه مدارس در دستور کار قرار دارد، افزود: در این راستا مدارس علمیه کمالیه خرم آباد، باقرالعلوم(ع) کوهدشت و مهدیه الیگودرز در حال توسعه هستند.

سرپرست حوزه های علمیه استان لرستان با اشاره به وضعیت تکمیل شدن ساختمان برخی مدارس استان، خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه رضویه خرم آباد، امام صادق(ع) و ولی عصر(عج) و مدرسه علمیه برادران شهرستان ازنا در حال ساخت و تکمیل هستند.

وی در ادامه افزود: مدارس علمیه امام رضا(ع) در شهرستان پلدختر و امیرالمؤمنین خرم آباد نیز از دیگر مدارسی هستند که ساختمان آنها در حال تکمیل شدن است.

حجت الاسلام موسوی به ساخت استادسرای مدرسه علمیه برادران نورآباد اشاره و عنوان کرد: فضای استادسرا در این شهرستان نیز در حال تکمیل و به زودی آماده بهره برداری است.  

وی با بیان اینکه ساخت مدارس علمیه برادران شهرستان دورود و الشتر در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: عملیات احداث و ساخت این مدارس نیز به زودی آغاز خواهد شد.

سرپرست حوزه های علمیه لرستان از ارتقا سطح علمی در مدارس علمیه امام جعفر صادق(ع) شهرستان ازنا و مهدیه الیگودرز خبر داد و گفت: در این مدارس افزون بر سطح یک، سطح دو نیز راه اندازی می شود.

وی در پایان افزود: راه اندازی مدرسه علمیه سفیران هدایت در شهرستان نورآباد نیز در دستور کار قرار دارد و به زودی عملیات احداث آغاز می شود./9459/303/ب2

ارسال نظرات