۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۴۴۷۲۷۶
با حضور مشاور وزیر ارشاد؛

اختتامیه دومین مرحله از نهمین دوره همایش اندیشه های آسمانی در مشهد برگزار شد

اختتامیه دومین مرحله از نهمین دوره همایش اندیشه های آسمانی با حضور حجت الاسلام حمید رضا سلیمانی، مشاور وزیر ارشاد و دبیر ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور در مشهد برگزار شد.
اندیشه های آسمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم اختتامیه دومین مرحله از نهمین دوره همایش اندیشه های آسمانی با حضور حجت الاسلام حمید رضا سلیمانی، مشاور وزیر ارشاد و دبیر ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت الاسلام سید ابوالحسن نواب، رییس دانشگاه ادیان و مذاهب و جمعی از فعالان کانونهای فرهنگی هنری مساجد ظهر امروز 11 شهریور در دانشگاه شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

محمد رضا جعفری، معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور در این مراسم با عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد(ع)، گفت: کسانی که در نهمین دوره همایش اندیشه های آسمانی حضور دارند به عنوان مدیران کانونهای جدیدالتأسیس و جدیدالانتصاب افرادی خدوم، دغدغه مند و به معنای واقعی انقلابی هستند.

وی با بیان اینکه مطالبی که در این دوره به مدیران کانونها ارائه شده است، بخشی از نیازهای آنان را پاسخگو خواهد بود، تصریح کرد: در مساجد نخستین گروهی که به شما مراجعه می کنند اقوام و دوستان مسجدی شما هستند و از شما سوغات می طلبند.

معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: علاوه بر بهره مندی های شما از زیارت، انتظاری که از فعالان کانونهای مسجد می رود بر این اساس است که به مؤلفه ها و ارکان مسجد تراز اسلامی که بر بخشی از آنها مانند روحیه جهادی و کفتمان سازی اقتصادی  این همایشها اشاره شده است، توجه شود.

وی با بیان اینکه توجه به روحیه جهادی و مؤلفه های اقتصاد مقاومتی از انتظارات رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: در این مسیر ابتدا ما باید از خودمان شروع کنیم و دستاوردهای گفتمان اقتصاد مقاومتی و عمل به آنها را به صورت جلساتی مداوم پیگیری کنیم.

معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه موضوع جمعیت از ضرورتهای نظام است، اظهار کرد: در چند سال آینده این موضوع یکی از چالش های جدی خواهد بود.

وی در ادامه خطاب به فعالان کانونهای فرهنگی هنری مساجد، گفت: آشنایی با وظایف خودمان، چگونگی پویایی و جذابسازی و نگهداشت جوانها در کانونها از جمله دیگر توفیقاتی است که نصیب شما خدمتگزاران مسجد شده است./934/202/ب2

ارسال نظرات