۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۴۴۷۳۱۵
رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان كاشان:

ديدگاه هاي رهبری در حوزه فرهنگ، مورد توجه قرارگاه فرهنگي نماز جمعه باشد

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان كاشان گفت: ديدگاه هاي رهبر انقلاب در حوزه فرهنگي و ترسيم نقاط ضعف و آسيپ پذيري جامعه که مهمترين آن نفوذ و رخنه دشمن است به انضمام راهکارهاي ايشان همچون مهندسي فرهنگي و پيوست فرهنگي بايد مورد توجه قرارگاه فرهنگي ستاد نماز جمعه قرار گيرد.
حجت الاسلام سيد عبد الصاحب حسيني

 به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا دركاشان، حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني شامگاه پنجشنبه در نخستين جلسه قرارگاه فرهنگي ستاد نماز جمعه کاشان در محل دفتر نماينده ولي فقيه درکاشان، گفت: انتخاب ستاد نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگي هر شهر از سوی رهبر معظم انقلاب يکي از تأثيرگذارترين تصميمات ايشان است.

وي با اشاره به اينكه، تأثيرگذاري بالاي نماز جمعه بر هيچکس پوشيده نيست، ادامه داد: البته تحقق اين امر هم افزايي و همراهي کليه دستگاههاي اجرايي و فرهنگي را نيز مي طلبد.

به گفته وي، هدف بزرگ اين قرارگاه فرهنگي ايجاد تغيير در سبک زندگي مردم و بردن آنها به سمت زندگي ايراني اسلامي است.

حجت الاسلام حسيني افزود: امروز رسانه هاي خارجي توانسته اند تا حدودي سبک زندگي غربي را در ميان مردم ما با کمک ماهواره و ساير تجهيزات رواج دهند و ما بايد براي جلوگيري از بسط و گسترش اين پديده شوم تمام تلاش خود را به کار بگيريم.

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان كاشان پيگيري تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب را مهمترين راهبرد اين قرارگاه ذکر کرد و بيان داشت: ديدگاه هاي رهبري در حوزه فرهنگي و ترسيم نقاط ضعف و آسيپ پذيري جامعه که مهمترين آن نفوذ و رخنه دشمن است، به انضمام راهکارهاي ايشان همچون مهندسي فرهنگي و پيوست فرهنگي بايد مورد توجه قرارگاه فرهنگي ستاد نماز جمعه قرار گيرد.

وي مهمترين مأموريت قرارگاه فرهنگي را شناخت دشمن و روشهاي نفود آن دانست و اظهار داشت: تبيين درست وظيفه قرارگاه فرهنگي و عملياتي شدن مأموريت هاي آن خواهد توانست جلوي حرکت دشمن را سد کند، از اين رو ما نيازمند دشمن شناسي و رصد روشهاي آن هستيم.

حجت الاسلام حسيني با پيشنهاد تعيين دبيرخانه قرارگاه و نقش آن در پيگيري فعاليت هاي قرارگاه، اظهار كرد: تمام مجموعه تصميمات و برنامه ريزي ها بايد با تأسيس يک دبيرخانه فعال به خوبي ابلاغ و از طريق دبيرخانه براي پيگيري وتحقق آن اقدام شود./1307/202/ب2

ارسال نظرات