۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۴۴۷۳۲۱
فرمانده شاخص لشکر 25 کربلا :

امنیت امروز جمهوری اسلامی نتیجه خون شهدا است

سردار کسائیان با تأکید بر اینکه امنیت امروز جمهوری اسلامی نتیجه خون شهدا است، گفت: سیاست های ما موجب امنیت امروز ما نیست، آن چیزی که موجب ذلت دشمنان ایران اسلامی است جاودانگی خون شهدا است.
سردار محمد کسائیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، سردار سید محمد کسائیان پنج شنبه شب در دهمین همایش فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس شهرستان فریدونکنار در مجتمع فرهنگی سید الشهداء ازباران، گفت: 8 سال جنگ ما با دشمن بعثی ، نشات گرفته از غزوات پیامبر اسلام (ص) در صدر اسلام بود.

فرمانده شاخص لشکر 25 کربلا گفت: رهبر معظم انقلاب می فرمودند من خبر دارم در مازندران یادواره های شهدایی که مردم به پا می دارند، شما آنها را همراهی کنید، چرا که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی با اشاره به جنگ های صدر اسلام خاطرنشان کرد : در اطلس جنگها و غزوات پیامبر اکرم مشاهده کردیم که حضرت رسول(ص) نیز دستور دادند برخی اسرا را باید کشت، همانند این اتفاق ها در دفاع مقدس به وفور و ناخواسته انجام شد و موجب فتوحات سپاه اسلامی می شد.

وی با تأکید بر اینکه امنیت امروز جمهوری اسلامی نتیجه خون شهداست گفت: سیاست های ما موجب امنیت امروز ما نیست آن چیزی که موجب ذلت دشمنان ایران اسلامی است جاودانگی خون شهداست که امروز دولت عراق که روزی با انها در جنگ بودیم امروز همراه ماست و میتوان گفت همان حکومت ایران اسلامی است که از سوی سپاه بدر اداره می شود، همان سپاهی که در دوران دفاع مقدس همیار ما بود و در کنار رزمندگان ما با رژیم بعث می جنگیدند.

کسائیان با اشاره به اینکه رزمندگان و دلاوران استان مازندران همواره  بالاترین ارقام را در بین شهدای دفاع مقدس داشتند، اظهار داشت: در تمام عملیاتها رزمندگان مازندران بودند که خط شکن بودند و از برگترین آنها عملیات والفجر 8 است که امروز موزه آن در ساری در حال اجرایی شدن است.

وی با بیان برخی معجزات الهی در دوران دفاع مقدس، گفت: در خوزستان با آن هوای گرم و سوزان در شب عملیات والفجر 8 باران می آید و رزمندگان از آب عبور می کنند، در کربلای 5، جایی که بایستی سر بیرون باشد و در تیررس عراق شنا کنند، یک روز قبل موجی از پرنده های پرلا امدند و پر شدند و آب را پوشاندند و در حالی که سر غواص ها بیرون بود کاملا شناسایی کردند و برگشتند و این مقدار کپی از معجزات دفاع مقدس است.

فرمانده شاخص لشکر 25 کربلا با اشاره به نقش مردم در دفاع مقدس، گفت: در اکثر جنگ ها طبق آمار رسمی از منابع و سندهای مختلف آمده است که بیشترین حضور در جنگ تحمیلی را مردم بسیجی داشتند، مردمی که از کارخانه ها و شالیزارها به جبهه اعزام شدند و حضور آنها موجب پیروزی در جنگ تحمیلی شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همواره بایستی پیرو ولایت فقیه باشیم، خاطرنشان کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی اعم از زن و مرد بایستی گوش به فرمان رهبری باشیم و در اجرای دستورات نائب امام زمان(عج) تلاش و کوشش کنیم، همانطور که رزمندگان مدافع حرم در جنگ سخت در حال مبارزه با دشمنان هستند، جوانان داخل کشور هم با جنگ نرم به مبارزه با دشمنن بپردازند.

کسائیان ادامه داد: روزی ما در خانه های خودمان در حال جنگ بودیم و دشمنان را از خانه های خود بیرون می کردیم، اما امروز به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هزاران کیلومتر خارج از مرزها در حال مبارزه با استکبار جهانی هستیم.

وی در پایان با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) در رابطه به آل سعود تأکید کرد: آل سعود همواره در حال دشمنی با ایران اسلامی است و ما بایستی اماده مبارزه با آل سعود و استکبار جهانی باشیم تا این غدد سرطانی را از زندگی مردم جهان پاک کنیم./950/202//ب2

ارسال نظرات