۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۵
کد خبر: ۴۴۷۳۲۷
حجت الاسلام و المسلمین سعیدی:

مدیریت رهبری سیاست های آمریکا در منطقه را به چالش کشیده است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر این که آمریکا به دنبال ایجاد نا امنی در منطقه است ، گفت: عربستان جنایتکار بزرگترین حامی استکبار جهانی در منطقه است.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری ،حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی پنج شنبه شب در هفدهمین یادواره شهدای روستاهای کارنام، سادات‌محله و مزده اظهار داشت: حضور در یادواره شهدا توفیق برای شرکت‌کنندگان این مراسم است.

 

وی تصریح کرد: خداوند به انسان‌های نعمت‌های بی‌شمار داد و این نعمت را تا زمانی که خود انسان نخواهد و کفران نعمت نکند از انسان گرفته نمی‎شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران اضافه کرد: انقلابی بودن مهم است، ولی انقلابی ماندن مهم‌تر است و این موضوعی بوده که امام علی(ع) بر آن تأکید داشتند چرا که ایمان برای انسان سرمایه است ولی حفظ ایمان ، خود سرمایه ، سنگین‌تر است، حفظ ایمان الزاماتی دارد و اگر شکر نعمت باشیم خداوند زمینه افزایش نعمت را فراهم می‎کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: نعمت خداوند شرطی است برای افزایش نعمت؛ که باید قدردان این نعمت بود و در مسیر خدا قرار داشت تا از نعمت‌های الهی بهره‌مند شویم , بزرگ‌ترین نعمت خداوند به بشر نعمت هدایت است، به نوعی که نعمت هدایت برای همه انسان‌ها در مدت زمان‌های متعدد بود، برخی از انسان‌ها قدردان نعمت بودند و در برابر سختی‌ها و مشکلات در کنار اولیاء‌الله بودند از امتیازات الهی برخودار شدند.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به پخش سریال معمای شاه از رسانه ملی گفت: در این سریال بخش کوچکی از جنایات شاه خائن ، به مملکت و افراد فرهیخته کشور در آن زمان به تصویر کشیده شده است.

 

وی با بیان اینکه خداوند در دوران انقلاب امام راحل را برای ما برگزید و نعمت پیروزی در برابر شاه خائن را به مردم ایران عطا کرد ، خاطرنشان کرد: امروز خطراتی در کمین ما هستند که اگر توجه نکنیم مثل آب خوردن ، نعمت‌های الهی از دست ما گرفته می‌شود و دیگر قادر به پس گرفتن یا عودت آنها نیستیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی ببا بیان اینکه خداوند با پیروزی انقلاب اسلامی عزتمندی را نصیب مردم ایران کرد ،اظهار داشت :  مردم ایران اسلامی با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جهان عزیز شدند و امروز یقین داریم که آمریکایی‌ها و دشمنان ایران اسلامی ما هیچ غلطی نکردند و نمی‎توانند بکنند و ما در تمام منطقه اثرگذار هستیم ، برای مثال آمریکا در سوریه و یمن تلاش‌های زیادی کرد که آنها را از پا در بیاورد، تا جایی که امروز آمریکا در یمن به صورت مستقیم مشارکت دارد ، اما به لطف خدا ملت یمن پیروز خواهند شد.

 

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی یکی از امن ترین کشورهای جهان است، خاطرنشان کرد: امروز ناامنی در منطقه غوغا می کند و با نگاه به نقشه جغرافیایی در اطراف ایران اسلامی جایی را نمیبینیم که قتل و درگیری در آن رخ ندهد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم از بهترین افراد روزگار هستند ، گفت : اینکه ملاک صداقتِ محبت، مقدار هزینه است و اگر کسی ادعای دوستی با خاندان اهل‌بیت را دارد باید آن را عملاً ثابت کند و مردان عمل شهدای مدافع حرم هستند که تمام امکانات خود را گذاشتند و برای دفاع از حرم اهل‌بیت جان خود را فدا کردند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه شهدای مدافع حرم زمینه‌ساز ظهور مهدی فاطمه‌اند، بیان کرد: هدف از جهاد در سرزمین‌های اسلامی، تبیین آرمان‌ها و اندیشه‌های امام زمان(عج) است، شهدای مدافع حرم برای شهادت نرفتند بلکه برای تبلیغ فرهنگ ناب شیعه به جهاد رفتند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی به مقام و منزلت شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: شهدا کسانی هستند که زنده‌اند و حیات دارند اما بسیاری نمی‌توانند آن را درک کنند، شهدای مدافع حرم نیز به فرموده مقام عظمای ولایت، کسانی هستند که در زمان حیاتشان اولیاءالله بودند.

 

وی با تاکید بر اینکه کسانی که بیشترین شباهت رفتاری را به شهید دارند از شفاعت شهید در روز قیامت برخوردار می‌شوند، ولایت‌پذیری، دنیاگریزی و اهل توسل به قرآن‌بودن را از مهم‌ترین ویژگی‌های شهدا بیان کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه بسیاری از ملت‌های جهان با سخنان مقام معظم رهبری انس دارند ، گفت : عزت ایران اسلامی به مرحله‌ای رسیده که آمریکا بیش از پنج سال است که تلاش می‎کند در سوریه بشار اسد را تغییر دهد ولی به برکت مدیریت رهبر انقلاب اسلامی ایران و قدرت نظام کشور اسلامی ما کاری از پیش نبرد.

 

وی در پایان با تاکید بر اینکه آمریکا همان شیطان بزرگ هست و خواهد ماند ،اظهار داشت: آمریکا با همکاری عربستان در یمن نیز تلاش می‎کند که مردم این کشور را دچار چالش کند ولی در این کشور هم کمترین موفقیت را کسب کرد./950/پ202/ج

ارسال نظرات