۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۴۴۷۳۴۵
پیش از ظهر امروز صورت گرفت؛

بازدید دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از شبکه جهانی ولایت

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از شبکه جهانی ولایت بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت های ان شبکه قرار گرفت.
 محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام 
بازدید دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از شبکه جهانی ولایت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر امروز با حضو در شهر مقدس قم از شبکه جهانی ولایت بازدید کرد.

بر اساس گزارش در این برنامه که آیت الله حسینی قزوینی مدیر شبکه و جمعی از معاونان وی حضور داشتند دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از نزدیک در جریان روند فعالیت های این شبکه قرار گرفت و از استودیوها و بخش های گوناگون آن بازدید به عمل آورد.

آیت الله حسینی قزوینی با اشاره به فعالیت های گوناگون شبکه ولایت گفت: با نظر و حمایت آیت الله العظمی مکارم شیرازی این شبکه راه اندازی شد که هدف آن معرفی فرهنگ اهل بیت(ع) به جهانیان و پاسخگویی به شبهات است.

وی افزود: شبکه ولایت دارای یک شورای عالی سیاستگذاری است که راهبردها و سیاست های کلان این شبکه در آنجا مورد بررسی قرار می گیرد، در رأس این شورا آیت الله العظمی مکارم بوده و آقایانی همچون حسینی بوشهری، اعرافی، زمانی، طبسی، مبلغی، ربانی و ملکی حضور دارند؛ 12 گروه علمی در این شبکه فعالیت می کنند.

در ادامه محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تقدیر از فعالیت های شبکه جهانی ولایت اظهار داشت: شبکه ولایت که با همت آیت الله العظمی مکارم شیرازی کار خود را آغاز کرد از آنجایی که در متن حوزه قرار داشته و فضلا در آن فعالیت دارند می تواند نقش بسیار مؤثری در تبیین اسلام حقیقی و ناب داشته باشد.

وی ادامه داد: این شبکه تا کنون نیز کار بزرگی انجام داده و جذب مخاطبان نشان می دهد که تلاش ها مؤثر بوده است، این تلاش ها باید ادامه پیدا کند تا به وسیله معرفی اسلام حقیقی فتنه دشمنان در اختلاف افکنی و تفرقه میان مسلمین خاموش شود./1323/پ202/ج

ارسال نظرات